Приятната изненада

1K 13 7
                                    

Събудих се рано сутринта и се запътих към тоалетната ми ,съблякох се и пуснах водата на ваната да се пълни ,след това влязох във ваната и звъннах на Мими .
Тя е най-добрата ми приятелка познавам я от 8ми клас ,естествено тя не отговори ,защото още спеше ,според нея аз ставам прекалено рано .Поседях двадесет минути във ваната и след това взех хъвлията увих си малкото тяло и влезнах в стаята си ,загледах се в гардероба и започнах да търся правилния тоалет за днес ,точно днес ставам на 18 години и очаквам страхотен ден.Извадих една бяла поличка и една червена блуза ,която я загаштих в полата ,изправих си косата и се запътих към тоалетката .Започнах да се гримирам, сложих си спирала ,оформих си веждите и сложих гланц, след това излязох от стаята и брат ми,Мишо ми чисти ти рождения ден .Мама ме прегърна и каза ,че има изненада за двама ни ,аз седнах да закуся и тръгнах към училище .
На входа видях Мими и Галя прегърнах ги и започнах да си говорим за купона ми ,влязохме в стаята и всички ми налетяха да ме гушкат и да ме поздравяват ,след това и госпожата влезе и ме поздрави ,денят мина скучно ,прибрах се в къщи и на вратата видях баба.
-Как си ,бабо?-питах я аз загрижено .
-Мила защо мислиш за мен ,след като ти навършваш 18 днес ,голямото ми красиво момиче .-каза баба и се засмя .
Качих се горе и влязох в банята,измих си косата и тялото след това излязох от тоалетната и се запътих към кутията в която беше роклята за рождения ми ден ,беше синя ,до средата на бедрата ,с голямо деколте и с нея съчетах черни не много високи обувки ,накъдрих леко косата си и се гримирах ,сложих очна линия ,спирала и червено червило . Слязох долу където видях мама и Мишо бяха се издокарали много добре ,мама беше с черна рокля ,а Мишо с бяла блуза и сако ,тръгнахме към дискотеката .
Гледната точка Мими
Тръгнах към дискотеката и бях много развълнувана за тази изненада на Софи ,майка и ми разказа всичко ,влязох вътре и Софи тръгна към мен .
-Хей ,ЧРД ,ето и моя подарък .-казах аз въодушевено
-Мерси ,много те обичам.-усмихна ми се тя и тръгнахме навътре .
Пяхме, танцувахме ,напихме се и накрая донесоха тортата ,Софи духна свещите и тогава Галя ,майка и дойде и започна да честити Рождения ден на Софи.
Гледна точка Софи
-ЧРД,мила принцесо.-каза мама
-Ооо,обичам те мамо ,а сега какъв ми е подаръка ?
Подаде ми малка кутия ,отворих я и видях ключ .
-Мамо това шега ли е за какво е този ключ ?
-Това е ключа за новата ти къща в Маями .-каза ми тя и се усмихна .
-Шегуваш ли се с мен ?
-Не ,даже ще дойдат с теб и Мими и Мишо .
Какво, мамо ще ходя в Маями ?-пита Мишо
Майка ми само кимна и каза след седмица заминаваме .
Прегърнах Мими и Мишо и започнахме да обсъждаме всичко за пътуването ,след това стана 12 часа и мама искаше да си ходим ,прибрахме си и аз просто се качих към стаята ми и се простах на леглото.

Секс инстинкт Where stories live. Discover now