В Маями

674 13 4
                                    

Тази седмица мина много бързо още в понеделник започнах да събирам багажа и напълних два куфара ,след това помогнах на Мими за куфарите и днес в петък Мими ще преспи у нас ,за да тръгнем заедно към летището .
Станахме сутринта в 5:00 и започнахме да се оправяме ,излязохме от нас и тръгнахме към летището ,мама беше много тъжно и аз започнах да и говоря отешителни думи ,за да успокоя ,сбогувахме се и се качихме в самолета ,Мишо и Мими заспаха и аз останах самичка ,всъщност аз съм София МкКайн ,на 18 с тъмно руса  коса и пъстри  очи ,173 съм и има големи гърди и брат ми Мишо изглежда като мен само дето е по висок и няма цици ,Мими е на 18 и е с черна коса и светли очи ,с един сантиметър е по-висока от мен и двете имаме много хубави и надарени тела ,нашите са разведени ,аз живея с баба и с мама ,а тате има друго семейство....
Пристигнахме в Маями много е хубаво ,помогнаха ни с куфарите и се запътихме към къщата ,тя беше много далече от летището и затова ходихме цял час .
-Видях я .-извиках на тях ..
-Къде ?-пита ме Мишо
Аз посочих огромната къща и се запътих ,но Мишо ме спря .
-Софи това не е къщата сигурен съм -каза ми той .
Взех ключа и видях че пасва идеално ..
Мишо се усмихна и влезе .
Беше огромна ,с голям басейн и с огромни стай, всичко беше прекрасно в нея ..
Гледна точка на Ема
Имаме нови съседи -извиках аз на Хари .
-И какво да направя да им целуна ръка ,сигурно най-много да изчукам някоя нова съседка .-засмя се той
-Ти само за това мислиш ,само с патката си ,а аз искам да стана приятелка с тях и после да ги чукам усмихнах се аз .
Той дойде при мен и каза че е същото ..
-Излизам ,за да се запозная с тях ако искаш и ти ела .?
-Не аз ще се виждам със Зейн.-каза той с мазна усмивка .
затворих вратата и отидох до къщата на новите ми приятели ,тя беше една от най-хубавите в квартала .Видях момче и момиче ,които сигурно бяха брат и сестра защото много си приличаха .
Момчето ми махна и аз му казах как се казвам .
-Софи се казвам аз -извика момичето с голяма усмивка .
Аз и отвърнах с голяма усмивка също .
-Е докога ще сте в Маями ?-питах аз
-До края на лятото -извика друго красиво момиче .
И тримата бяха много красиви и много мили ,очевидно ще имам добри приятели .
Мария извика на Софи да купи сок ,защото са няма ли .
Гледна точка на Софи
-Вземи сок ,моля -каза Мими
-Добре ,ама ще изчакаш да се преоблека-отвърнах и
Тя само се усмихна .
Отворих куфара си и сложих бюстие и къси панталонки ,вързах си косата и питах Ема къде мога да взема сок
-Ами на плажа има мини бар ,той е близко от тук ,там може и да има- усмихна се тя
-Мерси -казах и излязох от къщата.
Не вървях много и стигнах до бара ,там всички момчета ме зяпаха като първото момиче стъпило на плажа ,отидох до бармана и му казах една бутилка от сока с праскова ,той се усмихна .
-Много си красива -каза той
-Мерси,колко ви дължа -попитах го .
-За красавиците е безплатно-усмихна се мазно той .
Взех сока и тръгнах към вкъщи ,когато без да искам се блъснах в някого.
Гледна точка Хари
Отивах към Зейн ,когато някакво момиче се блъсна в мен ,много се ядосах ,исках да и отрежа главата на тази шибанячка.
Паднах на земята и тя също и започнах да я оглеждам ,беше с много големи цици и малък задник ,точно това търсех ,идеалното тяло ,не и огледах лицето ,но тя стана .
-Имаш огромен балкон -усмихнах и се .
-Ти нормален ли си ?-пита ме тя .
И тогава видях лицето и беше приказна ,с големи плътни устни ,с много страннен, но много красив нос и с много хубави очи .
-Уау,много си красива .-казах и аз
-Искаш ли да отидем в нас ? -питах я аз
Тя ми се усмихна и си тръгна .
Очевидно не е лесна .
Тръгнах към бара и тогава Найл каза че видял много красиво момиче .
-Я опиши тая кучка -засмях се аз.
-Висока ,със страхотно тяло,големи цици и уникално лице ,с големи пъстри  очи .-започна да се усмихва той .
И тогава забелязах че той описва моето момиче .
Хванах го за тениската и му каза .
-Това момиче е мое ,аз ще я чукам и чукам ,няма да я доближаваш
Взех водка и тръгнах към вкъщи вече се бе стъмнило, влязах в стаята си и седнах на балкона ,когато я видях беше в съседната къща ,точно до моята стая можех да видя всяко едно нейно движение, беше уникална .
Как искам да я чукам ,да обхващам всяка една част от тялото и.

Секс инстинкт Where stories live. Discover now