kuzey'in ölüm haberi rüzgar'a geldin de rüzgar çok ağlar. kendisini toparlayamaz. Melis göz yaslarına boğulur kekse ona kızmasaydın der.kuzey'in evine gider. ne zaman cenaze kaldirilacaz diye soracakti. evinin önüne gider.arkadaslarida kapıda bekliyordu kapıyı çalar ses var ama kapıyı açmıyor arkadaşları bir şey oldundan şüphelenir. kapıyı omuzu ile kırarlar.kuzey odasına girerler. orda rüzgar kendini asmıştır.arkadaşları ambulans çağır.
ambulans gelir rüzgar hastaneye kaldırırlar. hastanede yoğun bakımda dır. Melis eve döner.
kuzey düşünmekten uyuyamaz.yarin olur hastaneye gider. kötü haber gelir rüzgar hayatini kaybetmiştir.cenazesi 3 gün sonra kalkacak ti.kuzey in ceseti bulunmasimtir. Melis morali çok bozuktur hep kendisi suçlar.ve Polisler Melis evine gider. Ve cesedi bulunduğu söyler 3 hafta sonra anca kuzey cesedi bulunumustur. onun cenazesine gider. baba oğul yan yana mezarlarıdır.
4 yil boyunca her bayram her gün mezarına gider. dua sini okur çiçek eker mezarına .Melis'i mesleği yazar olur.kuzeyle iliksisi kitabini yazar.
Melis hayatında bir adam vardı. ismi emre beyaz tenli kahve renkli uzun saclı yeşil gözlü. Melis mutlu eden tek kişidir. ama kuzey'i asla unutmaz.
emre 'ye baktinda kuzey görüyordu. Melis bu çok mutlu eder .
Melis evlenme teklifi beklediği arkadaşlarına söyler. kız arkadaşları bunu emre ye söyler. emre bunu duyunca çok heycanlanir. ve bir tane tek taş yüzük alir. onu lokanta'ya goturur orda ona seni seviyorum der.ve egilir benimle evlenir misin der. Melis evet der. nişanlanırlar emre 'nin para durumu çok iyi değildir. O yüzden tek taş için arkadaşlarından borç almıştır.arkadaşlarından ev için arkadaşları yerine tefeciden borç alır .emre Melis en beğendi evi almıştır. evi Melis'e göstermek için arabaya biner ve Melis gözlerini bağlar. Evi kapısının önünde gözlerini acar. Melis evi çok beğenir.aksamda isteyeme gelecektir Emre 'nin ailesi. Aksam kadar eşyaları getirirler. Evi süslerdi. Melis eve gider.emre çikolata alır evine gider. Aksam olunca emre'nin ailesi Melis evine gider. Emre in babası Melis ister. Melis babası da kızına layık oldunu düşünür ve kızını verir.
Melis ve emre çok sevinir. Sabah olunca evlerine gider. Emre ve Melis evi boyamak için boya almaya gider. Melis evi yeşil yapar barış en sevgi renk dır yeşil boya ile Evi boyamaya baslar baya uğraşırlar.
çok yorulurlar ve yatağı yatarlar.1 hafta sonra düğün günü vardı onun hazırlıklarını yapıyordu. Düğün daveti yelerini almaya giderler. Daveti yeleri çok beğenirler. Arkadaşlarına dağıtırlar. Melis in gelinliği
çok güzel dır. Emre ye babasından bir damatlik hediye gelir.
İste büyük gün gelir ele ele masaya otururlar.
Nikah memuru gelir ve emre ye sorarlar
Melis yıldız i iyi günde kötü günde birlikte olmayı kabul ediyor musun diye
Emre sonsuz kadar evet der.melis'e de sorarlar Melis de kabul eder. Bir den düğün kapısında arabalar toplasir. Bir adam gelir. Emre ye silah çeker. O an tüm dünya önünden geçer. O adam tefeciydi emre borcunu ödeyememişti. Melis emre nin önüne çıkar. Tefeci ateş eder. Ve melisin kafasından vurur Melis kanaması çok vardır umut bile yoktur. ölmüştür tefeci elini kolunu sagliyarak düğünden çıkar. Melis hastaneye kaldırırlar. Ama fayda olmaz emre çok ağlar tek sevdim kişiyi kaybettim diye agliyordu. arkadaşları onu evine bırakır eve gider. Orda masa in üstünde bir belge görür Melis hamileydi.
son