Capitolul 7

42 3 3
                                    

         Cautand telefonul il aud sunand in bucatarie,iar mama ma striga:

         -Draga!!Vino jos ca iti suna telefonul!

         -Acum vin!

      Ma duc repede in bucatarie iau telefonul si ii raspund prietenului meu:

         -Alo,une esti?

        -Upppsss.....scuze dar intarzi putin pentru ca m-a suparat mama  ca a venit de la service!

       -Nu-i nimic te astept,si mama mea a venit de la service si m-a zapacit!

       -Deci vi?

      -Da vin,voi iesi pe fereastra!

      -De ce,nu te lasa sa vi?

     -Nu ca trebuie sa invat !

     -Dar tu unde esti?

     -Eu sunt deja il mall!

     -Ok asteapta ca vin in 5 minute!

      Si fix cand trebuia sa plec din casa vine mama la mine in camera si ma prinde,a trebuit sa il sun sa ii spun ca nu mai vin si din cauza mamei ne-am despartit!.....Mi-a parut rau si ma tot stresa gandul la tot ce mi se intamplase pana acum.....Dupa ceva timp a trebuit sa ma mut si din oras,mi-am luat ramas bun de toti prieteni mei dragi.Nu mi-a fos usor sa ma acomodez la noul liceu si sa imi fac prieteni noi dar nici asa de greu nu a fost.
        In prima zi la noul liceu cand am intrat pe usa porti mi-am zis in gand ''GATA, DE AZI IMI VOI UITA TRECUTUL,DACA AS FI PUTUT SA IMI INTORC TRECUTUL AR FI FOST MAI BINE,DAR ASTA E NU IMI MAI PASA...''
A fost grau dar incet am inceput sa imi fac prieteni ,primele doua fete cu care m-am imprietenit a fos Ada si Maia,ma inteleg extraordinar cu ele......

VA CONTINUA.....

P.S. Imi pare rau ca nu am mai scris de mult timp....

ZILELE VIETIIWhere stories live. Discover now