Ep.5

1.6K 194 12
                                    

Jk:babe....လာ..​ေခါင္​းထိမယ္​..ငုံဝင္​.

V:Nae..

'ဒါ​ေလ...ကိုယ္​တို႔ငယ္​ငယ္​တုန္​းက​ေဆာ့တာ​ေလး​ေတြ​ေပါ့..ha ha..​ေဆး႐ုံမတတ္​ခင္​ရအထိ..ဒီကိုလာတုနး္​'

'Hum!!!​ေဆး႐ုံ wae...Wae..Kookie ya.ဘာဖစ္​လု့ိလဲဟင္​??'

'Arr Myain..Arrniya..ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူး..စိတ္​ပူတတ္​လိုက္​တာ​ေနာ္​..Bae Do'nt worried'

'ဟြန့္..​ဘာဖစ္​ခဲ့တာဆိုလည္​းမ​ေျပာျပဘူး..သြား​ေခၚ​ေတာ့ပု..Taeကစိတ္​ပူလို႔​ေျပာတာကို'

'Ha..Ha..ကိုယ္​့မိန္​းမ​ေလးစိတ္​ဆိုးသြားပီ..ဆိုးပါနဲ႔​ေခၚပါ..​ေျပာျပမယ္​​ေနာ္​'

'Nae..အာဘြား..အာ့​ေၾကာင္​့ခ်စ္​တာ'
(က်​ေနာ္​ ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ဘာ​ေတြဖစ္​​ေနလဲနားမလည္​ႏိုင္​ပါ..ထိန္​းခ်ဳပ္​မရတဲ့က်​ေနာ္​့အျပဳအမႈ​ေတြက..က်​​ေနာ္​နားလည္​ရခတ္​​​ေစတယ္​..)

​'​Baeကိုလည္​း..ျပန္​အာဘြား..မြ..'
(က်​ေနာ္​ရဲ႕သတ္​ုိသမီး​ေလးကို..က်​ေနာ္​အရမ္​းခ်စ္​တယ္​..အဲ့ဒါကအမွန္​တရားတစ္​ခုပါ)

'Kookie eh..​ေျပာ​ေလ..​ေနမ​ေကာင္​းဖစ္​တာလားဟင္​..ငယ္​ငယ္​တုနး္​က'

'Omm maja..​ေနမ​ေကာင္​းဖစ္​တာ'(အခုထိျပန္​မ​ေကာင္​းႏို္​င္​တဲ့​ေနမ​ေကာငး္​တာမ်ိဳး​ေပါ့Baeရယ္​)

'Taeလည္း​္​ငယ္​ငယ္​က..အျပင္​းဖ်ားဘူးတယ္​..လူဆို​ေတာ္​​ေတာ္​ပိန္​သြားတာ..​ေက်ာင္​းကသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဆိုပိန္​လို႔..င​ေဖာင္ရိုး​​လို႔​ေခၚခံရတဲ့အထိပဲ'

'င​ေဖာင္​ရိုး ????Ha..Ha..အဆန္​း​ေနာ္​..lady​ေတြကပိန္​မွလွတာ​ေလ.Baeရ အျခားLady​ေတြဆိုပိန္​ခ်င္​တာ..eg:ThuThu X'D LoL

'Arr .မွားလို႔.
မွားလို႔..Arrniyaထားပါ​ေတာ့...'

​'Bae​ေနာ္​..င​ေဖာင္​႐ိုးဖစ္​လည္​းခ်စ္​မွာပဲ..ဟြန္​႔..'

Jk Vကုိမလွြတ္​တန္​းအတင္​းဖတ္​ပီး...
​နားနား​ေလးကပ္​ပီး​ေျပာလုိက္​တယ္​..

'ကိုယ္​မင္​းကိုခ်စ္​ခဲ့တာ...ဘာအ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​မွမ႐ွိခဲ့လို႔ပဲBabe'

'Hum!!No reson??'

Tae သူ႔​​ေနာက္​​ေက်ာ​ေလး​ကိုအတင္​းဖတ္​ထားတဲ့Jkကို႐ုန္​းပီး..လွည္​့​ေမးလိုက္​္​တယ္​...

Μÿ Břidê Iś À Bøy[Vkook]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon