Smrtijedka

162 6 2
                                    

Spatřil jí. Byla to bezesporu krásná dívka a jemu pramálo záleželo, že se pohledné rusovlásce na levé paži skví znamení zla. Viděl jen její zrzavé vlasy a modré oči. Byly chladné a studené.

Zafoukal vítr a pramínky vlasů se jí rozlétly do všech stran.

Všimla si jeho pohledu a poprvé kam jeho paměť sahala, na ní zpozoroval náznak úsměvu. Rebeca Steelová se usmívala tak zřídka, že i někdo, kdo sledoval každý její pohyb, měl pramalou šanci vidět její úsměv.

Začervenal se, srdce mu divoce tlouklo a sklopil pohled od jejích očí, které nepatrně pookřály.

Z myšlenek ho vytrhl panovačný hlas, který se mu ozval u ucha. 'Ruce pryč mudláku.' Bloňďák kolem něho hrdě prošel a se Znamením zla hrdě vystaveným se přihlásil o pozornost rusovlásky. Její pohled by se dal zaměnit s kusem ledu, jeho rámě však neodmítla. Uchopil jí a hrdě vykročil směrem k hradu. Smutný pohled v jejích očích ho nikdy nepřestal pronásledovat. Byl jediný, který mu věnovala.

Nikdy se úplně nesmířil s tím, že nikdy nebude jeho. Ovšem bylo to tak, nemohla být jeho, protože už patřila někomu jinému a nebyl to světlovlasý mladík po jejím boku, ačkoliv i tomu patřila. Byl to zejména ten, který jí na paži vytetoval znamení zla...

BONUS(něco navíc)

JEJÍ pohled:

Ucítila na sobě něčí pohled.

Otočila se a spatřila hnědovlasého kluka opřeného o veliký strom. Hleděl na ní zjihlým pohledem.

Musela se pousmát, když se začervenal a sklopil pohled. Jakoby na tu nepatrnou chvilku odhodila svou masku.

Znamení zla se jí však rychle ohlásilo. Spatřila za sebou Arguse jak něco šeptá onu mladíkovi. Pak odkráčel k ní a nabídl jí rámě. Rámě svého nastávajícího chtě, nechtě přijala a z obličeje se stala prázdná maska. Ještě předtím však naposledy pohlédla na mladíka. V očích se jí objevil smutek. Zavládla mezi nimi jistá harmonie. Nejednou jí znamení zla zapálilo a paže mladíka, pokud to vůbec šlo se jí zhnusila ještě víc.

Nechápala, proč se toužila otočit a připojit se k onu mladíkovi. Nikdy si to nepřiznala později však hořce litovala, že to tenkrát neudělala.

(314 slov)

Stories of wizard's world (HP, FF, short stories) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat