Crucio a Fénix

57 5 0
                                    

(ZÁVĚR SMRTIJEDKY)

ONA

Ležela v kaluži vlastní krve a bledá ruka s hůlkou se zvedla s výkřikem: 'Crucio!'. Zachvátila jí bolest . Jako by se jí kosti chtěli vyrvat z těla, každá buňka jí hořela a poslední myšlenka než upadla do bezvědomí, ze kterého se už nikdy neprobrala, byla zda to mohlo skončit jinak. Zda mohla být jinde, kdyby tehdy nenásledovala Arguse. Zda by mohla být šťastná, kdyby se tehdy přidala k onu hnědovlasému, věčně vysmátému mladíkovi.

Viděla svůj život v jeho společnosti, došlo jí, že ten její za nic nestál.

Bylo však pozdě na to, aby měnila. Promiň, řekla si pro sebe a s touhle myšlenkou, ji bledá ruka poslala do zatracení.

****

ON

'Mdloby na tebe,' vykřikne a z jeho hůlky vystřelí červený paprsek. 'Zpátky,' sykne někdo za ním. 'Pryč!'

S poslední kletbou se otočí na patě a zmizí.

Objeví se ve starodávně vypadajícím domě. 'Víme něco o tý tvojí smrtijedce,' pronese laškovně Daniel. 'Kde je?' zeptá se s patrným smutkem. Rozhostí se ticho. 'Odsoudili jí?' zármutek se přetaví na vztek,vkterý se odráží v jeho očích.

Otřese se při představě rusovlásky ve společnosti mozkomorů. Daniel však zavrtí hlavou. 'Ne Roberte, je mrtvá.' 'Ne,' zašeptá zničeně. 'Ne!' tentokrát však zoufale zařve.

To nemůže být pravda, jeho krásná smutná smrtijedka. V duchu si připomene, že nikoliv jeho.

'Je mi to líto. Nevím co provedla, ale zabil ji Voldemort osobně.' Nepatrně sebou cukne při vyslovení jeho jména.

Taková pocta, pomyslí si hořce. V očích se mu objeví slzy zoufalství. Vztek vystřídala nekonečná lítost.

Daniel to celé pozoruje s nejistým výrazem. Nakonec se však rozhodně promluvit. 'Roberte byla vdaná, byla to smrtijedka a způsobila smrt mnoha lidí. Muselo k tomu dojít, můžeš být jenom rád, že ji nezabil někdo z nás. Nedokázal by ses mu podívat do očí a on tobě zrovna tak.'

Chce se začít hádat. Pravda jeho slov na něj, však tvrdě dolehne. Nakonec tedy přikývne a nechá část, která dívku milovala, přesto všechno čeho se dopustila, umřít spolu s ní...

(314 slov)

Stories of wizard's world (HP, FF, short stories) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat