Ep 1

45 2 2
                                    

"그 손을 내밀어줘 save me save me
I need your love before I fall fall
그 손을 내밀어줘 save me save me
I need your love before I fall fall"

Aku Han Hye In,pelajar jurusan Media Grafik dan Seni Fotografi di Universiti Kyunghee,Seoul Korea ~ Aku merupakan pelajar ijazah semester kedua pada tahun ni..Aku merupakan seorang gadis yang berpersonaliti pemalu dan pendiam namun aku harus membiasakan diri untuk beramah mesra dengan setiap pelajar di universiti ini dan aku juga seorang yang ceria dan berfikiran positif oleh itu ramai yang menyukai untuk berkawan dengan seseorang seperti aku..aku jugak seorang pelajar yang rajin dan mendapat pointer yang paling tinggi di dalam setiap semester dan selalu diberi pujian oleh pensyarah-pensyarah di universitiku...Namun,ada satu benda yang sememangnya aku tak berminat atau tertarik,iaitu......CINTA....

CINTA TU AMENDA??
WHAT IS LOVE??
BOLEH BUAT MAKAN KE??
HAISHHH...PENING AKU DIBUATNYA
DAN LAGI SATU IS...
KPOP..

Aku tau di abad ke 21 ini,di zaman serba canggih dan maju dengan teknologi,remaja sekarang asyik dengan lagu kesukaan mereka iaitu lagu yang bergenre kpop,muzik zaman kini yang begenre rancak,ada juga yang bergenre sedih,dan macam macam lagi..tetapi yang herannya aku langsung tak meminati kpop!langsung tak!aku sendiri tak tahu kenapa aku tak tertarik dengan lagu genre kesukaan ramai tu..tapi yang pasti aku bukan anti..mungkin lagu kpop tak sesuai dengan jiwa aku yang sederhana dan low profile serta rapuh ni..ya,disebalik profil ak yang ceria,kadang kala aku sememangnya seorang yang emotional,kuat cengeng!hahahah....

Sehinggalah suatu hari ada satu perkara dan seseorang yang mengubah cara hidup aku sejak itu ~~~

《Mianhae klo cter ni slow sikit heheheh but sy hrp korg suka laa yer huhu T^T》- Hye In

Taehyung ah,Noona Loves YouWhere stories live. Discover now