Dávno se stala strašidelná věc, o které vám nyní budu vyprávět.
Dávno žila jedna malá holčička, kterou měl každý rád, ale jednoho dne se stala příhoda, která změnila celý její život. Když šla ze školy cestou, co chodila normálně, tak jí zastavil muž, kterého vůbec neznala. "Dobrý den, nevíte jak se jmenuji?" otázal se.
"Nevím." Odpověděla dívenka.
"A nevíte, kde bydlím" optal se znovu.
"Nevím" Odpověď zopakovala.
Poté, co odpověděla, se muž otočil a odešel. "Počkejte" Zavolala dívenka, ale muž se ani neohlédl a šel dál. Dívenka se na něj dívala, muž se najednou začal rozplývat. Byla zaskočená tím, co se stalo. Po chvíli jí z přemýšlení vytrhl hlas její kamarádky.
"Co se stalo?" Zeptala se její kamarádka.
"Nic" Odpověděla dívka.
Obě se začaly bavit a šly domů. Dívka nepřestala přemýšlet nad tím, co se stalo. Zdálo se jí to vše podivné. Při cestě do školy stál ten muž na stejném místě jako den předem. Když kolem něj dívenka procházela, zastavil ji a zašeptal jí do ucha *Nyní je vše na tobě*.
"Jak vše? Co vše?" Otázala se dívka, ale muž se otočil a pomalu odcházel. Poté se zase začal rozplývat. Další den dívka nedorazila do školy, ale když ji její spolužáci šli navštívit domů, tak jim bylo oznámeno, že dívka odešla z domu jako normálně. Rodina hned zavolala policii, ta zahájila vyšetřování. Po pár dnech vyšetřování se policie rozhodla případ odložit. Ten večer údajně viděla sousedka v pokoji oknem dívku, která něco psala na zeď. Den poté se rodina i se sousedkou vydali do pokoje dívky a na zdi bylo krví napsáno /Omlouvám se/. Nikdo to nechápal.
Po pár dnech, když šly děti ze školy, byla dívenka viděna na rozcestí, kde dříve mluvila s mužem. Ale jediný kdo ji viděl, byla jen její nejlepší kamarádka, která s ní začala mluvit. Dívka se jí zeptala na otázku "Jak se jmenuje můj pes?" Na což nedokázala její kamarádka odpovědět. Dívka po chvilce řekla jedno slovo a odešla. To slovo bylo promiň. Další den byla její kamarádka nalezena v pokoji mrtvá a na zdi krví kamarádky napsáno *Promiň*.
Povídá se, že pokud vás zastaví tato dívka na cestě ze školy, tak se vás zeptá na nějakou otázku. Pokud nedokážete odpovědět, tak vás bude čekat stejný osud jako její kamarádku. A taky se povídá, že každých sto let se změní nositel prokletí. Nositel má vždy jiné pohlaví.