Short Joke

181 8 2
                                    


Hmm mcm mna nak mulakan eh? Mcm nie jelah hah aku nak gitau korang yang jokes kat bawah nie semua kawan2 aku selalu guna so kalau bosan tu jgn nak baca

#Tandas

Masa tu aku tengah masuk tandas nak usai tudung, masa aku tengok cermin depan aku terkejut ada kepala putih tu tapi leher dia kurus warna coklat, aku apa lagi tutup paip and zoom masuk kelas. Sudh sampai kat kelas aku cerita kat kwn aku nie

"Korang!Korang! Korang nak tahu x? Tadi masa aku nak melaburkan ada hantu rambut putih" aku kata kat bestfriend aku. Then musuh aku pun terus gelak tak ingat dunia.

" Mesti cantik 'hasil laburan' kau tukan?" 'Dia' kata. Macam oerli aku nampak. Aku mula terus tutup muka aku. Dorang just gelak xingat dunia.

Watdahell? Aku cakap melabur kat tandas pun dh gelak?? Setan punya kawan

#Jatuh

Nie memang betul2 cerita aku. Beberapa hari lepas,time tu hujan lebat sangat aku jalan kat hallway pun dh tempias hujan kat muka aku. Masa tu aku nak naik tangan tu. Aku jatuh or tergelincir then kain aku koyak mcm lagu something. Masa aku jatuh tu aku ada dengar ada orang ketawa kat belakang aku, aku pun tengok belakang. No crush aku dh nampak mcm mna nie? Aku maki lah tangga tu kekadang aku mencarut dh kain aku koyak! Apa nak buat tarian something tu ke? Hei aku xde masa nak menari sexy2 bagai tu mcm orang x cukup kain.

Mls nak sambung~

#Seluar dlm

Aku nie kalau bosan memang soalan bodoh yg aku soal. Masa aku kat library tu dengan geng aku sekali bukan budak sekelas dengan aku. Aku tanya dia 'seluar dalam kau ada lubang x?' Time tu otak aku xbetul sangat. Then dia jawab ' eh eh manada lubang kau nie buat aku malu je"
Shy shy cat lah tu. "Betul eh?" Aku kata."betul" dia kata. Aku tanya lagi "kalau kau nak masukkan kaki kau tu mcm mna?" Aku terus ketawa then aku kene tumbuk adeh sakit tu dhlah aku berkwn dengan gengster nak tunjuk kuat kau eh? Nanti kau!

#Soalan free

Nie aku ada kwn umur dia 14 tahun tpi otak 40+. Byuntae sangat!. Dia selalu tanya aku benda xbukan2 ergh nie soalan dia

"Pakaian dlm kau warna apa?"

"Paha(?) Kau putih ke?"

" Cantiknya collarbone kau tu!"

"Punggung kau tu terlampau besar tu! Tulah pasal kau x boleh duduk kat kerusi duduk kat kerusi roda je. Nanti susah kat nak angkat punggung kau tu berat!"

"Kau pernah bendera merah?"

"Badan kau lamping ke?"

"Armpit kau ada bulu x?"

Sekali gus dia tanya aku so aku jwb

"Buat kau punya urusan sendiri jgn nak sebok urusan orang pulak!"

Bodoh punya kwn!

Jokes nie memang bosan kan? Kan? Aku harap korang xbosan sebab aku baru permulaan.

⚜SEVENTEEN&BTSJOKES⚜Where stories live. Discover now