"berani betul korang larikn diri ye"kata RAPMONSTER.
"ko dh lupa ke...kn kitaorang dh cakap yg kitaorang akan keluar dari sini walau ape cara sekali pun"kata AYUN.
"aku masih ingat tapi tak sangka korang bawak boyfriends korang sekali" kata RAPMONSTER.
"malangnye korang ditangkap semula...kesian betul"kata JB.
"jangan nk berlagak...kami akan keluar dari sini sekali lagi"kata NANA.
"jangan nk mimpi...kali ni korang, kami yg jaga... bukan lagi sangkar"kata YONGHWA.
"ape! kami xkn benarkn tu berlaku"kata AYUN.
"malangnye tu akan berlaku...jangan risau pasal boyfriends korang....mereka akan selamat selamanye dalam sangkar yg kami sediakn khas untuk mereka" kata MARK.
GD, CHANYEOL, SUNGYEOL, CHEN, L dan HOYA dikurung dalam sangkar manakala AYUN, SIEDA, ECAH, LISA, JANNAH dan NANA diikat tangannye bersama mereka.
AYUN bersama MARK, SIEDA bersama JHOPE, ECAH bersama JUNGKOOK, LISA bersama YONGHWA, JANNAH bersama JUNGSHIN dan NANA bersama JB.
"lepaskn aku!"jerit AYUN sambil meronta2.
"ish..diamlh ko"kata MARK lalu menampar AYUN.
"berani betul ko tampar aku" marah AYUN lalu menarik rambut MARK.
"ahh...lepaskn rambut aku!" jerit MARK kesakitan.
"xde sape berani tampar aku ko tau tak"marah AYUN masih menarik rambut MARK.
Tetiba RAPMONSTER muncul.
"hoi perempuan! lepaskn rambut dia"kata RAPMONSTER sambil menarik AYUN dari menarik rambut MARK.
"aku xkn lepaskn rambut ko tak guna!"kata AYUN.
"aku kata lepaskn!"kata RAPMONSTER.
"xnk...aku xkn lepaskn!"jerit AYUN.
Di bilik
"ape bising2 tu"marah JUNGSHIN.
"mesti AYUN ade buat kecoh" kata JANNAH.
"kecoh?"kata JUNGSHIN terkejut dan dengan pantas pegi melihat ape yg berlaku sambil ajak yg lain.
"hoi!"jerit MINHYUK sambil berlari kearah MARK dan RAPMONSTER.
"MINHYUK tolong!"kata MARK kesakitan.
"hoi perempuan! lepaskn kawan aku!"kata MINHYUK sambil menarik AYUN dari menarik rambut MARK.
MARK masih kesakitan rambut akibat ditarik AYUN. AYUN menarik rambut MARK sebab marah MARK telah menanpar dia.
"AYUN teruskn tarik rambut si MARK tak guna tu!"jerit NANA.
"betul tu...berani betul dia tampar ko!"jerit ECAH.
"tarik sampai rambut dia tercabut!"jerit LISA lalu ketawa jahat diikuti NANA, ECAH, SIEDA dan JANNAH.
"aku memang nk tarik rambut si tak guna ni sampai tercabut"kata AYUN.
"ah! aku xkn benarknnye" kata MARK sambil menarik tangan AYUN yg menarik rambutnye tu.
Tetiba AYUN diketuk oleh sesuatu dileher sehingga pengsan.
"padan muka"kata MINHYUK yg mengetuk leher AYUN sehingga pengsan.
"terima kasih MINHYUK... perempuan tak guna!"kata MARK lalu menyepak perut AYUN.
"hoi! berani ko sepak kawan kami!"jerit NANA.
"memang berani pun... kenapa?!...ko pun nk kena sepak ke?!"kata MARK.
"ape! ko tak guna! kalau ko berani aku cabar ko lawan ngan aku...tu pun kalau ko berani"cabar NANA.
"ish memekak je ko ni"kata JB lalu mengetuk leher NANA sehingga pengsan.
"kalau korang memekak cm perempuan ni kami akan pengsan kn korang...faham!" kata RAPMONSTER.
"kitaorang tak takut lh kalau korang nk pengsan kn kitaorang"kata ECAH.
"betul tu...tu pun kalau korang berani"kata LISA.
Terus JHOPE, JUNGKOOK, YONGHWA dan JUNGSHIN mengetuk leher SIEDA, ECAH, LISA dan JANNAH sehingga pengsan.
YOU ARE READING
TERSESAT DI HUTAN, KOREA(SMBNG)
RandomIni sambung cite TERSESAT DI HUTAN, KOREA. Cite bab satu dan seterusnye ade di akaun ' AYUNIDA13 '