2. Bölüm

83 4 0
                                    

(multideki şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz / şarkı =bts-save me)

Sabah yine gangam'da olduğu gibi akıl almaz alarm sesiyle kalktım. Dün uçağa binicem diye şimdi de okul off..

Söylenerek yatakta tepinerek kaltim bi duş alıp çıktım "aaissh cidden" diye bağırdım ayağımı masaya vurduktan sonra...


Arayan kişiye görünce şaşırdım neden derseniz cl'ydi e burda kalmıştı onlar

"Efendim cl" Dedim sonra cevap vermesini bekledim.

"Kızım saat kaç oldu sen hala niye gelmiyon" dedi cl sesli bir şekilde

"Nerdesin ki sen ?" Dedim merakla

"Okulda benim gerizekali arkadaşım 5-10 dk'ya ders başlıyor bence yetismelisin bugün ilk gün"

"Mal okula giderken beni niye kaldırmadın !"
Dedim telaşla bağırırken.

"Off mark dışarda bekliyorum seni hadi beraber gidelim okula diyince bende hemen çıktım seni uyandırmayı unuttum." Dedi cl mahcup olmuş bir ses tonuyla.

"Hay benim gerizekali arkadaşım kapat hadi kapat ben giyinip geliyorum"

Aceleyle telefonu kapatıp hemen üzerime şort T-shirt bide convers'lerimi geçirdim saçlarımı kuruttuktan sonra cantamida alıp kapıdan çıktım ...

"Aiissh kendine gel ji yeon !" Dedim kendimi duvara carpmaktan son anda kurtardigimda.

Hemen otobüs durağına doğru koştum. Otobüs geldiğinde hemen bindim ve okula doğru gitmesini bekledim..

2 dakika'm kalmıştı ve ben otobüsten şimdi inmiştim hemen indim ve okula doğru koşmaya başladım. Koridorda hemen müdürün odasını sordum bi çocuğa

"Merhaba. Mudurun odası nerde acaba ?" Dedim oldukça nazik olmaya çalışarak.

"Git kendin bul" dedi ismini bilmediğim çocuk ve sınıfı olduğunu tahmin ettiğim yere doğru ilerledi...

"Aaaiiishhh sağol bay egoist çok yardımcı oldun !" Dedim arkasından bağırarak.

Sonra 'iş başa düştü' diyerek mudurun odası olduğunu tahmin ettiğim kapıya dogru yurudum ve kapıyı tiklattim

İçeriden "giir" sesi geldiğinde vakit kaybetmeden içeri girdim.

"Merhaba" dedim nazik bir tavırla. O kadar kosmustum ki okula yetişebilmek için nefes nefeseydim

"Merhaba"

"Şeyy...mmmm.. ben bu okula yeni geldimde sınıfım neresi diye öğrenmek için gelmistim..." dedim çekingenliğimi belli etmemeye çalışarak.

"E şubesi kızım" dedi mudur gerildiğimi anladığından dolayı samimi davranmaya çalıştı.

"Peki mudur bey sağolun" diyerek çıktım dışarı ve E şubesini arayıp bularak kapısını tiklattim.

"Giiir" kapıyı yavasca açarak içeri girdim.

"Merhaba" dedim ilk "nereye geciyim hocam ?"

"Merhaba kızım , bos bulduğun bir yere geçebilirsin"

Gülümseyerek sınıfa döndüm ve boş sıra aramaya başladım ama her yer doluydu arka sırada uyuyan cocuk hariç bu... bu , bay egoist ! Olamazdı onunla aynı sınıfa dusemezdim deyilmi... bunun bir rüya olmasini umarak öğretmene baktım "hadi kızım geç boş bulduğun bir yere de ders işlemeye devam edelim" dedi öğretmen gayet kararlı bir ses tonuyla "yer mi var aq!" Dedim. Tabiki yüzüne söylemedim sacmalamayin o kadarini götüm yemez mjsknsd

Bunların bir rüya olmasini umarak çocuğun sırasına doğru ilerledim.

"Şeyy...mmm... yanın boşsa oturabilir miyim ?" Kafasını kaldırmadan cevap verdi.

"Hayır,dolu."

"Bok dolu !" Diye cikistim bi anda , tüm sınıf bana dönükken hoca da döndü.

"Noluyo ordaa!"

"Hocam arkadaşın yani boş ama yanina oturmama izin vermiyor"

"Çocuğum kay arkadaşın yanına gelsin !" Zaferin verdiği duyguyla tatmin olmuscasina gulumsedim.

Çocuk kafasını sıradan kaldırdı bana ölümcül bir bakış gonderdikten sonra hocaya döndü.

"Kayamama hocam yanım DOLU!"
Dolu'yu bastıra bastıra söyleyerek.

"Çocuğum sen benle dalga mı geciyosun ! Yanın boş işte ! Kay dedim sana !"

"HOCAM TEK OTURMAK İSTİYORUM!" Diyerek bağırdığında hocanın sabrını aşmıştı artik.

"Yuru suga doğru mudurun odasına !"

Diye bağırdı öğretmen demek adı suga ha !

"Yuru kızım sende git hem bunu gotur hemde olanları anlat"

"Tabi öğretmenim " dedim gülümseyerek.

Suga denilen çocuğu tutucaktim ki ayağa kalkıp kendisi gitmeyi tercih etti.

"Sen oyun istersen , bende oynarım!"

------------------------------------

"Kızım senin derdin ne !"

"Sssttt sessiz ol bak mudur duyar falan" dedim alayla gulerek

"Kızım bak bana bulaşma , canını yakarim"

"Kim kim ? Sen mi " dedim yine gulerek

Beni kolumdan tutarak duvara yapıştırdı aniden

"Napiyosun be sen !"

"Benimle doğru konusucaksin ! yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam haberin olsun ufaklık!"

Ellerini cenemden çektikten sonra sinirle bana baktı sonra gitti...

Mudur onu iyice haşlamıştı iceride gücüne gitmişti belli ki , bide ben de üzerine gidince...

--------------------------------------

" Kızım nerdesin sen ya çok merak ettim" dedi cl telaşlı bir sesle

"Sakin Ol kızım ya okul havası baydi bende bu durumdan yararlanarak okuldan kaçtım" dedim oldukca rahat davranarak.

"Bidaha olmasın gerizekali,olursa da haberim olucak tamam mı !? , Ay bi an olucem sandım meraktan genç yaşta yaa" güldüm bu sozune

"Tamam abartma kuşum burdayım işte" dedim sarılarak oda minik bir kedi edasiyla sokuldu bana.

"Korktum ama..."

-------------------------------------------

"Bana gelin hadi"

"Yok ya mark'a sözüm var beraber yemek yicez baş başa"

"Baş başa he " dedim kurnazca gülümseyerek.

"Ya pislik yapma yeon" dedi hafifçe koluna vurarak.

"İyi o zaman okulda gorusuruz sabah"

"Okeyyyy"

"Hadi gorusuruz"

"Yine geç kalma okula , gorusuruz..." gulerek eve girdim...

Daha ilk günden çok yorulmuştu birde butun sene boyunca bu okulda ve bu gıcık suga denilen co ukla uğraşmak zorunda kalacaktim 'aaissh ne güzel ama' dedim kendi kendime cidden iyrenc bir duyguydu ama olsundu aljsacaktim bir şekilde....

Ust kata , odama çıktım makyajını edildikten sonra üzerini dgistirdim... bugün çok yorgun olduğum için hemen yatmayı tercih ettim yatağa yattım telefonu kurcaladim biraz sonra da saatini kurdum ve komidine koydum , başımı yastığa koyduğum anda gozlerime perde indi sanki ve bir anda uyuya kaldım....

VOTE VE YORUMLARINIZI MUTLAKA BEKLİYORUMMM 😘😘

Aşk Ayrıntıda Gizli || Suga-ji YeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin