Multimedia Aras
Anam bu ne ? Nefes alamiyom ya la. Gözlerimi yavaşça açtım gözüme ilk görünen şey Aras ' ın sırıtan yüzü olmuştu elim ağzıma gitti. İnşallah peçetedir ama önceki sümüklü peçete vakası olmasın diye içimden dua ederek çıkarttım ağzımdaki şeyi. Gözlerimi açıp baktım. Çorap! Beyaz olupta renginin kirden griye dönmüş olan bir çorap! " yaktım seni Aras , gel bebeğim gel hiç acimiycak. " deyip kalktım ayağa çoktan aşağı inmiş olan Aras ' ın arkasından koşmaya başladım. Sümüklü peçete olayında intikamımı ağzına peri adında olan kendimizin boku nu koymakla almıştım. Tamam dayak yetiştim ama çok komikti. O olaydan sonra götü yemez diye düşünüyordum ama çorap ne lan? Ne yapsam acaba ? " yeni okul ' a gidiceksiniz haydi giyinin " diye bağıran ergen ve yelloz Aslı 'nın sesiyle oflayarak odama tekrar döndüm. İntikamımı alacaktım mutlaka! Kızlarla arasını bozabilirdim.
Sanki kızların yaklaşmasına izin veriyon da.
Öl iç ses bozuntusu pis yelloz Pakize.
Ben ölürsem sende gelirsin . Haklıyım hem. Çünki Pakize olmak bunu gerektirir.
Neyse ! Mavi etek, beyaz gömlek ile beğenmiştim formaları. Tabi okulun adının girer olması tüm pozitif düşünceleri siliyordu. Pekala benim gibi bi insan için eğlenceli bi okul olabilirdi. Ama orda burda yiyişenlerin okulu olmasını da istemezdim. Aşağıya inip hayvanca kahvaltımı yaptım. Okulda da yiyecektim. Asrin sokar olmak bunu gerektirir.
Soy ada bak ya sokar ne lan ? Ne ? Bide lise nin adı girer asıl cenüp sensin.
Sus Pakize sanane. Ama cidden acaba annem ve babam bize çalıştıktan sonra abdest yada duş almamışlarmi? Bunu bi sorsam mi acaba?. Okulun adına neden çok taktığımı anlayışınızdır. Mavi Nike ayakkabılarımı giyip Aras ' ın çoktan bindiği BMW ye bindim. Araba mı diyim amk. BMW bu borumu?! . " intikam almaya çalışırsan arabadan atarım. Arabama da dokunma. " dedi gözlerimi devirdim. " senden pahalı lan bu nasıl dokunayım? Hem ona araba deme alınır boru mu bu ? Amk BMW " Oda gözlerini devirip arabayi çalıştırdı. Bir süre sonra okulun otoparkinda bizimkilerle toplandık. Otoparktan bahçeye çıktık. Herkesin gözleri bize döndü. Hayır yani bokmu var ?. Neyse ! Onu öldürmek istemiyorsun. Şu kızı 37 yerinden bıçaklayıp 3. Sayfa haberi yapmayida istemiyorsun. Sakin Asrin sakin. Bi kızın konuşmasını duymamla devreler gitti bende " ya kızım bunlar sevgili olamaz şu esmeri benim yeni oyuncağım olmalı." Dedi o cırtlak kız sesi. Arkamı dönüp çakma sarışına doğru yürüdüm. Kız Beni görünce gözlerini pörtletti. " pardon kimmiş senin yeni oyuncağın söyleyene birdaha ?" Dediğimde kız ilk tırstı gibi ama sonra toparlayip " esmer olan tatlım hani senin omzuna kolunu atmış seni hiç haketmeyen çocuk " dediğinde saçına yapmıştım kızın cırlayıp kulağımı sikti. Ben kızı yerde sürüklerken Bora yine belimden tutup götürdü. " bu gruba iyi bak kızım burdan bi erkekten bile bahsedersen seni olmayanimla sikerim bilmiş ol!" Kız bana şaşkınlıkla bakarken bizi izlemek için toplanan kalabalığı yarıp geçtik. Orada bana çarpan kafedeki kaslı dallamaları gördüm sanki . " Bora geri bas biraz, ha tamam frenle .dur lan dur! " dedim onlar da bana ' yine mi sen amk' temalı bakışlarıyla bakıyorlardı onlar olduğuna emin olduktan sonra tam Bora' ya gidelim diyecektim ki abim indirtirdi. Pis iyiydim ya ben öyle. Okula girince ilk kantinin yerini öğrendik. Gökçe ve Sevgi asla evde kahvaltı yapmazlardi o yüzden gittik bende onlar yanlız kalmasın diye yiyiyorum. Tabi canım. Gökçe dozunda yemek yerken ben ve Sevgi hayvan gibi dalardık. Gökçe sadece simit ,ayran alırken ben simit, ayran, tost, Coca Cola aldım. Sevgi ise simit, ayran, Kaşarlı tost, vişne suyu aldı bu kadar şimdilik yeterdi diğerleri daha fazla yemek aldılar . Sevgi ve Gökçe sucuk , et, salam felan yemez ama ben miğdesiz olduğum için hertürlü şey yerim.
" sen ne zaman doyucan Asmin çok merak ediyom lan? Pepeler aşkına " dedi Aras. Evet ben hiç doymam ne zaman yemek olsa yerim hep açım. " benim doyma ihtimalim Rihanna ' nın kapanma ihtimalinden daha düşük beyler Dağılın." Dediğimde o kaslı dingiller den biri " Oha lan hiç doymayacak desenize aç ve sert hmm" dediğinde diğeri dirseğini karnına geçirdi . " sevgilisi yanında oğlum sus." Dedi diğeride takmadim pek. Bizimkilerde duymadı sanırım. Yinede bunu yapmadan içimde kalacağı için sırıtarak arkamı dönüp orta parmağımı gösterdim onlarda sırıttılar.* * *
Şuan sınıfta hocanın gelmesini bekliyoruz demiycem. Daha kantinde oturuyoruz ve zil calalı yarım saat oluyo " hadi gidelim de bizi tanısınlar " bizimkilere bakarak. Hepsi sırıtarak kalktilar yerlerinden. " aynen ikiz öğrensinler bizi sen mi anlatıcan ben mi anlatım?" Dedi Aras ardından " bende anlatabilirim senin ne kadar şila bizim Pepe Sevgi nin bebe olduğunu öğrensinler " dedi sizce kim?. Arda! Güldüm . " ben anlatırım gencolar" dedim bende. Sınıfın kapısını çalmadan daldık içeri hoca tam tahtaya formül yazarken anlaşılan ders matematik ti. Hoca bize bakıp gülümsedi " demek yeniler sizsiniz bende Nerede kaldılar diyordum. Boş yerlere geçip kendinizi tanıtın " dedi kadın bende sınıfta gözlerimi gezdirdim. En arka dörtlü boştu cam kenarında. Orta sırada da son iki boştu . Sınıfta sabah kavga ettiğim kız ve o kaslı dingiller i görünce içimden şansımın babaannesi kaşar dedim . " bunlar sürekli Karşımıza çıkmak zorunda mi ? " dedi kaslı çocuk. Hoca da ona " sessiz Cem" dedi demek Cem di hmm. " zaten bizde sizi görmeye bayılıyorduk ." Dedim bende bora bana bakıp sakin işareti yaptı. Aras ' ın sırtımda ki koluna bakıp bizi cam kenarı en arkaya yönlendirdim . Bora ve Sevgi önümüze orta sırada da Gökçe ve Arda oturdu. Ayağa kalktım. " adınız ne ? Hangi okuldan ve neden bu okula geldiniz ? " dedi hoca sanki götüne motor takmışlar o ne be bi sus. " Atabey Koleji'nden geliyoruz. Okuldan atıldık " dediğimde hoca gülümsedi " bu okula geldiğinize göre ya durumunuz kötüleşti hepiniz geldiniz ya da ?" Dedi bize tek tek bakarak. " 19. Atıldığımız kolej olunca ailelerimiz birde devlet okulunu deneyelim dediler " dedim tekrar sınıfta yuh ! Oha! Vay be! Gibi sesler çıktı. En sevdiğim bölüme geldik. "Peki neden okuldan atılıyorsunuz yani bu kadar çok okuldan neden atınılır ki ?" Dedi hoca şok içinde. " sayayım mı hocam ?" Dedim hoca ya bakarak. Onaylarmış gibi kafasını salladı herkes beni dinliyordu.
" öğretmen ' e kafa tutma , öğrenci dövme- burda sarı çıkana baktım - , müdür ve öğretmen rezil etme, masum şakacıklar yapma, okulda küfür etme, öğretm-" daha devam edecekken hoca konuştu " tamam evladım adınız ne ?" Dedi şok olmuş bi şekilde herkes öyle bakıyordu bize. " belalı mı ? Haylaz mı? Acaba? " dedi yine o çocuklardan " adım Asrin. Sadece benim lakabım haylaz grubumuza da bela derler sevmediklerimize karşı belalı oluyoruz da - kaslılara ve sarı çiyan 'a baktım (ölümcül bakışlar)- hocalara karşıda . Hocam bu arada son sucumuz da dersinden gecirmedi diye rezil ettiğimiz , nişanlısından ayırdığımız bi hocamızın şikayet etmesiydi ." Dedim ve oturdum. Aras kalkıp ayağa " adım Aras ve ikizime yaklaşanı sikerim ." Deyip oturdu sırıttım. Hoca küfürü duymamış gibi yaparak sordu " ikizin kim? " Aras beni göstererek " Asrin " dedi sınıfta ' hiç benzemiyorlar' 'sevgili değillermiymiş' 'vay anasını ' gibi sesler çıktı. Sevgi ayağa kalkıp " Sevgi" deyip oturdu. Bora da cool bi şekilde kalkıp " Bora " dedi. Sonra Arda kalkıp " Pepeler aşkına Arda " dedi gözlerimi devirdim. Kesinlikle Pepe hastasıydı. Gökçe de cool bi şekilde kalkim derken uzun saçını sıranın arasında bırakıp , kurtardıktan sonra " Gökçe " deyip oturdu. Sonraki ders kacacaktık. Zil çalınca Bora hadi dercesine elini salladı bizde arabalara binip kalabalık bir caddeye gittik. Bugün yine herzamanki şeyleri yapacaktık. Gözüme kestirdiğim 19-20 yaşlarında ki çocuğun yanına gidip" Rihanna kapanmış Biliyormusun ? Birde kıcında kıl var " deyip kaçtım. Evet dalga geçiyoruz ne olmuş ? Sonra hergün yaptigimiz şeyi yapıp otobüs durağına gittik otobüs gelince bindik Gökçe sırıtıp " amca şu öndeki arabayi bir takip etsen ya? " dedi.* * *
Şuan parkta çimenlerin üstünde oturuyoruz. " kıcım hâlâ ağrıyor ya o nasıl vurmaktir abi ya? Birde üstüne işediğim kız yumruk attı sol gözüme ben nereden bileyim onun orada olduğunu ? " dedi Bora . " aynen ya bebe bile böyle kırılmamıştır Pepe ye çok kıvırtma yavrum dedim saçı uzun olan adamı kadın sanarak oda gey çıktı tutturdu numaranı ver diye çok kırıldım vallahi bende gey tipimi var ?" Ben ve Sevgi kahkaha atarken aynı zamanda deli gibi yuvarlanıyorduk çok eğlenmiştik yine " siz tımarhaneden kacanlarsınız değilmi ? Yakalayın hepsini ?" Dedi cins kıyafetler giymiş adam görevliydi sanırım. Dur bakım kime deli diyo hihihihi eğlenceli olcak sanırım. Aha biz Nöyk? Aha sıctık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYLAZ
Hài hước"Yelloz seni 19. Atıldığın okul! Diğerlerinide kendinize benzettiniz zaten." Dedi ergen , yelloz Aslı " ya hem bu sefer benim suçum yoktu kii " Yelloz annem gözlerini devirdi " nasıl senin suçun yok ? öğretmeni ni rezil etmişsi...