Bella geleli tam 3 gün oldu ve o hiçbir şey görmüyor. Bana 5 gün uyumadığım için farklı bir bilinç altını yaşadığımı falan , filan söylüyor. BEN(ALEX):
-- Ama Bella sen anlamıyorsun sen yokken çok fazla yaşadım ve sen geldiğinden beri 1 gölge bile karşıma çıkmadı .
BELLA ,eşyalarını bavula koyarken ;
-- Alex sen delirmişsin , dediğin şeyler ne kadar çocukca bir kere bile aklına gelmedi mi? Ben gidiyorum Alex sen sadece delirmişsin anlıyor musun , DELİRMİŞSİN !!! diye bana bağırdı ve kapıyı yüzüme sertçe kapatarak bavulunu alıp gitti.
Tam 8 gün oldu uyumadım yani sadece sabahları uyuyordum akşamları askerde nöbet tutuyormuş gibi ciddi bir şekilde uyanık duruyordum , anlatılamayacak kadar yorgun ve bitkinim . Anlayacağınız artık geceleri nöbet tutamıyorum ve her sabah uyandığımda evi kasıtlı yapılmışcasına dağınık buluyorum. Bu çok kötü ve yaza böyle başlamayı hiç istemezdim.neyse Matt amca var burada .Kimi kandırıyorum ki ben !!!
AHHH bir dakika bizim alt komşumuz LOL evet o , o da Amerika’dan gelmiş zaten buradan anlamalıydım.Şimdi aklına nerden geldi bu mu? Diyorsunuz . Diyorsunuz değil mi? Ya şimdi bizi binadakileri düşündüm yani kötü ,cimri ve gıcık olanalardan . Düşündüm ,düşündüm ve aklıma LOL geldi . İsminden anlamalıydım, yani öyle isim mi olur . İsime bak LOL , öyle isim mi olur? . hahahaha , her aklıma gelişinde gülmekten bayılıyorum , yerlerde yuvarlanıyorum J J
Neyse geri sar geri sar şimdi en baştan o ilk geldiğimiz güne dönelim ;
Benim annemden kalan çok değerli bir vazom vardı çok seviyordum o LOL denen J J J ya, söyledikçe gülesim geliyor neyse vazoyu düşürmemeye dikkat et diye , diye öldüm ve ne oldu biliyor musunuz? Vazoyu tam 6 kat aşağıya attı ve yere düşürdüğünü söyledi yani aslında 6. kattan aşağıya atmış ben vazoyu yanlışlıkla kırmış sonrada temizlemiş sanıyorum. O gün aşağıdan bir köpek havlama sesi geliyordu o zaman fark ettim. Yavrucağın ayağına cam batmış . Neyse bu kadar derine inmeme gerek yok. O günden beri onu ne gördüm ne de bir kere aradım.