In de trein

326 12 0
                                    


Ik gooide wat koud water in mijn gezicht. Het voelde lekker koel aan op mijn witte wangen.

Ik draaide de kraan dicht en pakte he handdoekje dat aan het rek naast de wasbak hing.

Mijn gezicht zag er bleek uit maar dat hebben alle Zwartsen.

Ik borstelde mijn donkere krullen en poetste mijn tanden voor ik met mijn zus Narcissa naar perron 9 ¾ zou vertrekken.

Onze ouders werken bij het ministerie van toverkunst dus die konden onze niet brengen.

We reden op de brommer naar het perron.

We reden best hard want we waren aan de late kant.

Op het perron was het druk. Alle normale mensen en tovenaars renden door elkaar heen.

Mijn hutkoffer was zwaar en erg vol en kon dus niet goed rennen.

Het was 1 voor 11 snel haastten we ons tussen de menigte door op vervolgens tussen perron 9 en 10 door het hek te komen.

We renden naar de trein en konden nog net op tijd instappen.

Toen we in de trein stonden zag ik dat Marten al stond te wachten op ons, hij en Lucius hadden een coupe voor ons vrij gehouden.

Zodra ik hem zag liet ik mijn koffer vallen en rende op hem af om hem te omhelzen.

Wat was ik blij om hem weer te zien na zo'n lange zomervakantie.

We kletsen heel de reis naar Zweinstein over wat we allemaal hadden mee gemaakt in de vakantie.

Marten had heel de vakantie bij Lucius gezeten omdat zijn ouders niet meer leven.

Ze hadden veel geoefend op duistere magie. Ik kon niet wachten om het ook te leren.

dark love (harry potter fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu