mono

985 126 58
                                    

Park Chanyeol canlıydı, ben değildim. Park Chanyeol hep mutlu gözükürdü, ben suratımda mutluluk hariç tüm duyguları barındırırdım. Park Chanyeol ödevlerini zamanında teslim ederdi, ben sadece matematik ödevlerimi yapardım. Park Chanyeol yarışma programları izlemeye bayılırdı, ben televizyona vakit ayıracağıma uyumayı tercih ederdim. Park Chanyeol yolda gördüğü kedileri kucağına alıp severdi, ben burun kıvırırdım, bilirsiniz, köpek insanıydım. Park Chanyeol değişikliklerden kaçınmazdı, ben okula dokuz yıldır aynı yolun aynı tarafından gidip geliyordum. Park Chanyeol abur cubura bayılırdı, ben ise bir parça abur cubur yiyeceğime cam parçaları üzerinde emeklemeyi tercih ederdim. Park Chanyeol dinlediği tek tük müzik gruplarından vazgeçemezdi, benden ise her türlü müzik türü sorulurdu. Park Chanyeol sabah yediği şeyi akşama kadar unuturdu, ben her şeyimi hatırlayabilmek için günlüğüme kaydederdim. Park Chanyeol kahvesine üç şeker atardı, ben kahve içmezdim. Park Chanyeol bağcıklarını iki düğüm yapardı, ben bağcıklarımı bağlama gereği duymazdım. Park Chanyeol dibine kadar heteroydu, benim cinsel yönelimim ise O'ydu. Park Chanyeol kalbimi kırıyordu, Park Chanyeol beni öldürüyordu, Park Chanyeol en yakın arkadaşımdı, ve ben Park Chanyeol'e sırılsıklam aşıktım.

~

Park Chanyeol'u ilk görüşüm, tam olarak 24 Temmuz 2004, babamın öldüğü yaz, Seul St. Mary Hastanesi Psikiyatri bölümündeki bekleme odasındaydı. Tam karşımda elleri kucağında oturuyordu. Elleri hafifçe titriyordu. Masumdu. Çok masumdu. Bakmaya kıyamayacağınız türden bir masumluktu bu.

Saçları çenesinin altına değiyordu, bu saç modelini yıllar boyu kullanacağını o sırada tahmin edemezdim. Yerinde hafifçe kıpırdanıp saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırmıştı. İşte o an, gereğinden fazla büyük olan kulaklarını ilk farkettiğim andı. O an, Park Chanyeol'e ilk tebessümümü verdiğim andı. Park Chanyeol'e ilk tebessümümü verdiğim an, aslında doğduğum andı. Sadece, o sırada ben bunu bilmiyordum.

Keşke bilseydim.


Merhaba dedim ki düzenleyip finali yazıp tekrar koyayım Solaris'i wattpade çünkü hem yazmayı özledim hem de okuyan bazı insanlara haksızlık ettiğimi düşündüm:)) so okuyun teşekkür ederim accccıcık da değiştirdim bazı yerleri umarım biraz düzeltebilirim hikayeyi çünkü okudukça çirkinleşiyor

Vaktiniz için çokkk teşekkürler iyi geceler herkese💘

Solaris [Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin