BÖLÜM 1

18 0 0
                                    

Berlinin küçük bir kasabasinda cedric ve mina adli erkek ve bayan yasarmis yaslari henuz 19 du bir birlerini cok sevmelerine ragmen ailleleri hic bir sekilde yakinlasmalarina izin vermiyordu cunku minayi daha varlikli zengin birine verip sefaletten kurtulup sehre yerlesmek istiyorlardi cedricin ailesi ise kizin simarik ve ailesine yakismadigini dusunuyordu ama bilmedikleri tek bir sey vardi İki aileninde kurallari onlarin bir birine duydugu sevginden daha yuce degildi, bir sabah minanin ailesi akraba ziyaretine gider kiz gitmek istemedini arkadasina gidiceni soyler ve ailesi inanir onlar gittikten sonra cedricle bulusurlar samanlikta ve cedricin aklina bir fikir gelir soyle der, eger baban seni bana vermiyorsa kacalim der ve kiz ailesinden korkarak hayir der ve baska bir yol dusunurler ve bu sefer minanin aklina bir fikir gelir ve cedricin kulagina egilir ve soyle soyler yasak askimizin kilidini senin olarak acacim der ve birlikte olurlar, mina babasinin tek kiziydi ve cokta korkuyordu kendisine birsey yapicagi icin bir plan daha dusunurler bu durumu nasil anlata biliriz diye ve bir kac dakka dusundukten sonra birseyler konusup cikarlar samanliktan aradan iki gun gecer minanin babasi kiza haberi baski yapar evleniceksin diye ama mina bir turlu kabul etmez ve cedrice asik oldugunu soyler baba buyuk bir ofkeyle evden cikar saga sola vurarak ucuncu gun olur ve plani devreye sokarlar.
Sabah olur annesi kalkar saga sola bakar seslenir minayi goremeyince buyuk bir korku icinde ve evden kacmis korkusuyla odasina gider bakmaya minayi yataktak gorur ve bas ucunda ise ilac sisesini tamamen bitik gorunur ve bas ucunda soyle bie not bulur.
Anne baba ben cedrici deliler gibi sevdim ve onun oldum diye bir not gorur ve bunu aldiris etmeden kizin babasini cagirir babasida notu okur ama aldiris etmeden hastaneye goturur hastanedeki doktor ise cedricin en yakin dostudur ve ona durumu anlatir doktor hic bozuntuya vermeden aileyi odadan cikarir ve kiz ayaga kalkar aradan yarim saat gecer kizin ailesi endise icinde bekler, doktor odadan cikar ve kizinizi guclukle kurtardigini hic uzulmemesi gerektigini soyler babasi odaya girer neden boyle birseye kalkistigini sorar agliyarak ve cedric icin yaptigini umarim canimdan coook sevdigimi anlamissinizdir diye der babasi hic birsey demeden susar ve aradan bir saat sonra cedricde ayni durumda gelir doktor ailesine noldunu sorar ve durumu anlatir ailesi yarim saat sonra onunda kurtuldunu mujdeler ailesine ve babasi girer iceri oglum neden boyle birsey yaptigini sorar minayi canimdan daha coook sevdigimi gore bilmeniz icin der cedric ve mina ayni odada yer alir kizin babasi bu sozleri duyunca her ikisinden yuregi huzunlesir her iki aileninde ve birlikte olduklari icin de evlenmek zorundaydilar cedricin babasi ister minayi babasindan ve vermek zorunda kalir verir cedric bunu duyunca minayi elinden tutar kosarak yildirim nikahi kiymaya gider babasi ve annesi nereye diye bagirirlar arkalarindan hic aldiris etmeden nikahlarini kiydirirlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sessiz çığlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin