Prolog

66 5 0
                                    

Se spune ca ingerii au raiul lor iar demonii traiesc in propriul rai transformat in iad.Dar un suflet pierdut? Unde-si are locul? El nu e capabil nici sa iubeasca, dar nici sa urasca, nici sa planga, dar nici sa rada, nici sa moara , dar nici sa traiasca. E gol, negru si singur , aruncat intr- o ceata deasa din care nu poate pleca dar in care nu poate ramane. Astfel, ratacitor, confuz intr-un neant ambiguu si sigur pe nesiguranta sa moare. Nestiutor si neimportant... moare.Se pierde intr-o lume necunoscuta ramanand doar un trecator nedefinit printr-un vortex sters si inexistent.
Iar odata cu sufletul pierdut constiinta devine incerta, iar sentimentele ingheata.Si odata cu el posesorul lor se schimba.
Asta s-a intamplat cu ea...Eve.Dintr-o fiinta atat de pura , atat de inocenta si de buna a devenit o catastofa silentioasa care observa si distruge, vorbeste fatal si priveste letal , moare si invie dominand fara sa fie dominata.
Harry... alt suflet suflet pierdut.Alt ucigas fara sange si muritor fara umbra. Isi ampreteaza misterul sfasietor si il desprinde mortal instigand si ranind In aceeasi maniera.
Dar cand doua nume, doua fete asemanatoare dar diferite , doua personalitati opuse dar identice doua persoane , aceste persoane, suflete pierdute impreuna si uitate separat se gasesc si descopara ca nu au fost separate niciodata ce se intampla? ...Explozie.
Intre ei doi e atractie si ura . Sunt unul si acelasi dar totusi rupti din colturi diferite.Se vor dar se resping, se apropie
dar sunt despartiti de acelasi infern sadic.
Lupta cu ei insisi si impreuna, joaca la doua capete un joc nou, descopera un iad comun pe care il transforma, ca in final totul sa fie distrus.
Descopera impreuna lacrimile si zambetul , ironia si sarcascmul , fericirea si agonia, se rup de ei apoi se completeaza se ucid si se readuc la viata, cad si se ridica.
Traiesc frumosul si acopera negrul din jurul lor pana cand sticla se sparge iar inimile lor abia vindecate se imprastie din nou. Se pierd definitiv.
Acele suflete regasite isi consuma fericirea intr-un final dureros de imprevizibil pentru amandoi.
Totul se termina cand ei doi iau forma unui singur suflet gol.
" -Nu mai putem fi impreuna si stii asta. Accepta!
-Nu. Nu pot si nu vreau sa renunt la noi.
-Va trebui sa poti si o vei face la fel ca mine. Vei sta departe si asa va trece totul.
-Chiar crezi asta? Chiar crezi ca e posibil un vreun fel sa ne evitam?
- Trebuie, Harry. Eu nu mai pot fi cu tine acum , cand stiu ca sangele meu a devenit al tau!"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Empty Soul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum