Harry P.O.V.
Aveam aşa mari emoții. Nu stiam cum să încep conversația legată de... sărut ..ohh. îmi e atât de rușine. Cum naibii am putut să îl sărut??? E ca si fratele meu. Nu iti saruti fratele, ce naiba.
Când mi-a deschis uşa. Am rămas puțin blocat. Asteptam să mă invite înăuntru dar am vazut prin ochelarii mei de soare cum mă analiza din cap până în picioare. OFF.. PRIVIREA AIA ....
Eu am putut să îl privesc mai bine pentru că stiam că nu îmi vede privirea din cauza ochelarilor. Avea barbă. Asta mă înnebunește la el. Lu Louis îi stă cam naspa cu barba dar lui Zayn ... il face atât de sexy si provocator.
Z:" intră ...."
La auzit vocii lui m-am trezit la realitate. Aducandu-mi aminte că i-am adus un cadou. Am ridicat mâna în care aveam un trandafir rosu. Iar el a ridicat din sprînceană văzând-ul.
Z:"ce e asta ? I-ai adus lu mama flori ? Nu e acasă. " a râs
Mă simțeam ușurat văzând ca are o dispoziție bună.
H:" nuu. Este pentru tine " am zâmbit
Zayn a luat trandafirul si la mirosit, apoi ma privit cu o privire mai ciudată.
Z:" genul ăsta de cadou nu trebuia sa mil aduci mie, ci iubitului tau idiot"
H:" stai... ce ??? De ce il faci idiot? "
Z:" Harry... treci înăuntru ca stăm in uşa si e destul de răcoare. "
Am intrat înăuntru. Iar Zayn a pus trandafirul într-o vază.
H:"nu inteleg .... ce ai cu Louis? "
Z:" nimic...doar că el e un gelos nenorocit. Si mi-a spus sa e mai bine sa stau departe de tine."
Am simțit atâția nervi..... voiam sa il sun pe Louis să îi zic câteva.
H:" tu de aia nu vorbeai cu mine ???"
Z:" Normal. Ce alt motiv as fi avut?"
H:" eu am crezut .... că.... "
Am facut o pauză uitându-mă la Zayn cum era în fața mea si chiar atepta sa zic ce aveam de zis.
H:" am crezut ca are legătură cu ..acel sărut tâmpit "
Z:" sărut tâmpit? " a râs si sa trântit pe canapea iar eu mam asezat langa el.
Z:"daca e sărut tâmpit de ce ai facut-o? De ce m-ai sărutat?"
Am stat sa gasesc o scuză ...
H:"a fost o provocare ... un prieten ma pus "
M-am simtit ușurat. Dar apoi am văzut ca răspunsul meu la blocat pe Zayn. Ohh...ce naibii am zis ? Trebuia sa zic adevărul.
Z:"ok."
Am vazut cum a zâmbit si a mers in bucătărie. ..revenind cu niste cipsuri."
Z:" hai sa ne uităm la un film ".
A pus un film, o comedie si timp de 2 ore am ras de parca nimic nu s-ar fi întâmplat. Si asta ma bucurat. Eram bine în sfarsit.
Pe la ora 20 am hotărât ca e timpul sa plec. Ne-am luat rămas bun, iar apoi am plecat spre casă.Zayn P.O.V.
Eram atât de rănit de ceea ce tocmai a spus. A fost doar o provocare? Iar eu am crezut ca el chiar a simțit ceva pentru mine de a facut acel gest. Dar mam prefăcut ca sunt ok.
După ce a plecat el, am luat trandafirul si l-am aruncat in cosul de gunoi. Un gest frumos dar Harry e un idiot aducându-mi un trandafir si apoi zicandu-mi ca a fost doar o provocare ... O sa vadă el cum e să fi rănit.- GATA si capitolul 7.
CITEȘTI
Life Is Complicated
FanfictionCe faci cand ai o viata foarte complicată? Zayn, este într-o relație cu Gigi, fata profesorului de sport. Dar începe sa aibă sentimente pentru cel mai bun prieten(Harry) care are si e o relație cu Louis. Un alt prieten de al lui Zayn. Totul este o...