Încă îmi era gândul la ce a povestit aceea femeie. Încă nu stiu cum o cheamă,si asta îmi da o durere groaznică de cap.
Fratele meu,oare cum se simte? Vreau sa ma duc la el.
Apas pe un mic buton rosu de la telecomanda asezată langa mine,si astept sa vina o infirmieră. Nu trece nici 2 minute ca vad usa deschizandu-se,si apare o femeie micuță,îmbrăcată in alb si papucii tradiționali.
Infiermiera: -te pot ajuta cu ceva,domnisoara?
-te rog,spune-mi Moly.
Infirmiera:- ok domnisoara Moly,eu sunt Agata. Cu ce te pot ajuta?
-vreau daca se poate sa-mi vad fratele.
După privirea ei,mi-am dat seama ca ceva nu e bine. Sau ca nu vrea sa ma lase sa ma duc .
Agata :- Domnisoara,Moly...Fratele dumneavoastra este in operatie. A avut un atac de cord.
Sentimentele de vina au aparut ca un fulger. Simteam ca e vina mea.
-Te rog Agata sa ma anunti când e bine. Te rog!
Agata:- desigur!
Aceasta pleaca,închizând usa in urma ei.
Ma simt vinovată de ceea ce i s-a intamplat fratelui mei. Din cauza accidentului nu îmi amintesc absolut nimic. Daca am prieteni,daca am iubit,sau daca măcar ma cunoaste cineva.
Afundata in gândurile mele nici nu observasem ca doctorul era in camera cu mama. Se pare ca azi,plec acasa.După 1 ora
Ei bine draga mea,aceasta este camera ta. Am intrat intr-o camera mare,cu pereții mov,postere cu artisti pe toți pereții,carti si figurine cu diferite personaje.
Mama:- esti..Ă de fapt erai pasionată de multe seriale. O fana as putea spune.
Un chicotit ia aparut instant uitandu-se la mine.
Ma uităm in camera si nu îmi venea sa cred ca acolo stăteam eu. 'Îmi trebuie o schimbare,daca asta era viata mea,nu mai vreau sa fie asa'.
Mama:- daca iti e foame,iti aduc eu masa in camera.
-de fapt,vreau sa ma odihnesc daca se poate "maine am mult de lucru cu noua eu" îmi zic in minte.
Mama:- bine draga mea!
După ce a plecat ,am observat pe o noptieră un mic laptop. L-am deschis,si am intrat pe cel mai folosit site de socializare "facebook" . Ma uitam,îmi apăreau poze cu fete si băieți din acelasi oras cu mine. M-am gandit totusi sa ma uit si pe profilul meu. Din 2 click-uri am dat pe "Moly Jackson" . Inspectam toate nimicurile de pe acolo. Când deodată observ un număr...10. Ma uit mai atent si îmi dau seama ca numarul acela,10 reprezintă numarul de prieteni. 'Se pare ca nu sunt prea populara".
Închid laptopul si ma pun in pat sa adorm. Deodată o aud pe mama cum țipa din capătul scărilor...
-Moly,draga mea,maine te duci la liceu. Am vorbit cu profesorii.
Nu ma simt pregatita! Ce fac? Nu cunosc pe nimeni...o sa fiu o ciudata!
Adorm gandindu-ma la ce grea va fi ziua de maine
'Prima mea zi de liceu'Sa continui? Sa ma las?
Ă...Idei,vreau idei!
Lena pupă la voi :3 ♡