Alec se poarta ciudat...

747 34 0
                                    

Dupa 3 zile
.
.
.
Ne-am trezit dis-de-dimineata pentru pregatirile pentru inmormantare...
Toti eram la pamant...
Asteptam sa vina masina care trebuia sa il ia pe Cap si sa il duca la biserica si apoi la cimitir...

Rebeca se apropie spre mine si imi spune:
-Vino pana in bucatarie!
-Ok.

Merg in bucatarie unde ma astepta Rebeca..
-Lariss, nu stiu daca ai observat, dar in ultimele 3 zile, Alec se poarts foarte ciudat..Seara pleaca de acasa pe ascuns si niciodata nu spune unde se duce..
-Am observat, dar am tacut din gura..Ma gandeam ca se duce la vreun CLUB
-Nu cred...Seara de seara?...Ascunde ceva ..
-Mhh .Nu stim sigur, dar vom afla...

Dupa ce a venit masina si l-a luat pe Cap..Am mers la biserica si dupa la cimitir..Dupa ce s-a terminat tot..Am mers toti acasa...

Eu, Rebeca si Macit am mers in bucatarie sa discutam despre Alec..Ne-am propus ca in seara asta sa-l urmarim...S-a innoptat..In 3h se facea miezul noptii..Alec pleaca mereu la 00:00..Se face 00:00...Alec iese pe usa..Eu, Rebeca si Macit, imbracati in haine negre ca niste spioni:)) incepem sa il urmarim..Se duce foarte departe..Dar cum de nu luat masina..A mers pe jos pana inafara orasului...

Dupa jumatate de ora de mers, am ajuns la un depozit vechi...Intra inauntru...Noi 3 mergem la o fereastra ca sa vedem ce se intampla...

Alec era cu 3 oameni ca niste animale de mari..Planuieste el ceva...Am facut liniste si am deschis putin geamul ca sa auzim ce vorbesc:
"- Gata treaba sefu..S-a rezolvat! Spune Alec
-Ai plasat otrava?
-Da sefu..I-am pus-o in cafea..Iar dimineata toti il vor urma pe Capete "

Am ramas muti....Alec stia ce soarte lui Cap si acum vrea sa ne omoare..

REBECA a chemat politia, dar Macit s-a enervat si s-a dus sa ii ieie pe toti la bataie...Au inceput toti sa dea cu pumnii si picioarele...O aninala de aia a scos un pistol si la indreptat spre mine..Macit cand a vazut a dugit spre mine si m-a tratit la.pamant numai ca el a fost impuscat...Deodata mi-au dar lacrimile si m-am dus langa Macit..Era plin de sange...Toti aia se impusca singuri..Iar Alec bea ceva si deodata cade la pamant...A ajuns si Politia...Eu, Rebeca si Macit am mers la spital...

Doctorii l-au dus pe Macit la terapie intensiva..
.
.
.
Dupa 6h
.
.
.
Doctorul vine si imi spune ca Macit a fost salvat si ca va fi bine..Trebuie sa se odihneasca...

Am mers la el in salon si l-am sarutat pe frunte...Nu stiu daca ma auzea...Dupa un timp s-a trezit si am fost cea mai fericita ca ma uit din nou in ochii lui...Nici 10 minute nu au trecut ca pe usa au intrat politistii ca sa ne ia declaratiile...

Dupa 1h de interogatoriu plictisitor, politistii au plecat...

In spital am stat 3 zile..A patra zi l-au externat...Cand am ajuns acasa....Rebeca ne astepta cu mancarea pe masa..
-Veniti la masa!
-Venim! Mor de foame!
-Si eu! Spune Macit.. Dar ai verificat ?
Nu o sa murim
-Nu wai :)) am aruncat tot...Am luat altele :)))
-Ahh..Bine ):)))

Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum