Q&A

11.8K 26 11
                                    

Hei! Stiu ca asteptati de mult Q&A ul, dar abia astazi am reusit sa gasesc toate intrebarile puse de voi. Daca stiti ca ca m-ati intrebat ceva si nu v-am mentionat aici, spuneti-mi si o sa actualizez capitolul sau va raspund in comentarii. Daca nu ati apucat sa ma intrebati pana acum, o puteti face in comentariile acestui capiol. Citire placuta!

praduitoarea

Da sau nu?
-Depinde

Ce a fost prima data? Oul sau gaina?

•Rock, pop sau manele?- Nu pot sa spun ca am un gen preferat pt ca ascult din toate cate putin, dar dacă ar fi să aleg dintre cele 3

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

•Rock, pop sau manele?
- Nu pot sa spun ca am un gen preferat pt ca ascult din toate cate putin, dar dacă ar fi aleg dintre cele 3.....nu stiu, rock sau pop, pr ambele le ascult in cantități egale.

Care e cea mai stupida întrebare pe care ai pus.o sau care ai auzit.o/adresat?
-Mi se pare foarte stupid atunci când cineva te întreabă ceva (răspunzi cu da sau nu) si dupa 10 secunde te întreabă același lucru, tu îi răspunzi și după alte 10 sec iti pune aceeași întrebare de parcă peste 10 secunde o sa ți se schimbe răspunsul.

-RafaellaIngrid-
Ciocolata sau vanilie?
-Ciocolata.

OprescuVladut
Real sau uman?
-Uman pentru ca imi place literatura.

FlorescuAdnana
1)Fanta sau Cola?
Niciuna. Urăsc acidul.

2)Negru sau alb?
Negru

3)Stan sau Bran?
Amândoi

4)Ce culoare au ochi tai?
Albastrii-verzui

5)Ai un Crush?
Poate ca da, poate ca nu.

6)Care este cartea ta preferata?
" The secret of the immortal" de Michael Scott

ValentinaHarja
-Care este animalul tău preferat?
Lupul

MARA_SI_ATAT_2000

-Cum ti-a venit ideea sa scrii cartea asta?

Sincer habar nu am. Stiu ca ma plictiseam intr-o zi si citeam tot felul de carti pe wattpad si m-am gandit sa scriu si eu una, si cum e mai greu si dureaza mai mult ss scrii o poveste, iar eu nu am foarte mult timp, am zis sa scriu ceva mai usor. Si asa a luat naștere aceasta carte.

-Cati ani ai?

destui :)

-Te vei lasa vreodata de wattpad?(eu sper sa nu)

De lasat nu cred ca voi putea vreodata pt ca am multe carti pe care le iubesc. Cat despre scris nu stiu avand in vedere ca am un program f incarcat, plus ca m-am apucat si de o poveste pe Episode si trebuie sa scriu sj la ea.

-De ce nu vrei sa faci vol. 2 la cartea asta?

Sincer, chiar nu m-am gandit la asta. Cred ca o sa o fac totusi si probabil o sa mai scriu si la celelalte carti chiar daca nu au avut asa de mult succes, probabil pentru ca nu m-am implicat asa de mult.

-Daca ar fi sa alegi dintre nuttela si inghetata ce ai alege?

Inghetata pentru ca sunt una dintre specimenele extrem de rare carora nu le place nuttela.

-Ai iubit?

Deocamdata i'm a single pringle.

-De ce vrei sa inchei cartea?

Nu vreau, dar se numeste "#100 Intrebari stupide". Asa cum am spus, probabil o sa mai adaug cateva capitole in functie de voturi si comentarii (de doritori), dar vor fii max 5-10 cap. Inca nu stiu daca sa fac un volum nou, sa o continui pe aceasta sau sa o termin.

-Crezi in unicorni?

Cred într-un procentaj de 30% in lucruri supranaturale, dar unicornii....nu stiu, poate au existat, poate nu, nimeni nu stie.

-Ce fel de colegi ai?

De treaba, ma rog, cu exeptia unuia, dar in rest toti sunt de treaba si ne ajutam daca avem nevoie de ajutor.

SuzuyaSoCRAZY

-De ce nu faci o carte cu provocari stupide?

Sincer, chiar nu m-am gandit la asta. Mersi de idee!

#100 Întrebări stupideUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum