Multimedia Anıl
Anıl'ın ağzından:
Sonunda buluşma günü gelmişti . Ece'yi görmek için sabırsızlanıyorum . Ece çok güzel bir kız.
Artık onu düşünmeyi bırakıp ,Kaan'ı aradım o da geliyormuş. Ilgın'a haber vermesi için Kaan'a söyledim...Kaan'ın ağzından:
Ilgın'ı aradım gelip gelmiyeceğini sordum o da geleceğini söyledi .
Nedense mutlu oldum Mina'dan sonra ilk kez bu kız beni sevindirdi. Ilgın'ı ben alacaktım Ece'yi de Anıl alacaktı. Arabama bindim Ilgın'ın evine gittim. Kapıyı bir adam açtı. Sevgilisi mi vardı ?
Çok üzüldüm bilmiyorum ama kalbimde bir acı vardı.
Adam: Sen kimsin?
-Ben Ilgın'ın arkadaşıyım sizde sevgilisi olmalısınız.
-Ne saçmalıyorsun ben abisiyim.
Içimde birden kelebekler uçuşmaya başladı.
-Ilgın'nı çağırır mısınız ?
-Tamam . Ilgııııın .
Ilgın aşağı indi . Üzerinde mini bir şort ve karnı açık bir tişört vardı. Fazla kısa değil miydi? Biraz kıskanmıştım. Ne oluyor bana ya . O sırada Anıl aradı.
-Alo
-Neredesiniz ? Biz sahilde sizi bekliyoruz.
-Ilgın' ı almaya geldim.
- Tamam bekliyoruz.
Ilgın ile arabaya doğru ilerledik. Arabada sessizlik olmuştu. Ağzımdan bu şort çok kısa değil mi ?
- Sanane sen kim oluyorsun ?
sessiz kaldım ne diyebilirdim ki ? Gerçekten de ben onun neyi oluyordum? Sahile gelmiştik .Ilgın'ın ağzından:
Kaan üzülmüş müydü?
Acaba cidden biz onunla neydik kimdik?
Ece Anıl ile neden samimiydi ki bu kadar ?
Kafamda deli sorular.
Şişe çevirmece oynamaya karar verdik .
Kaan çevirdi . Ece ile Kaan'a geldi .
-Doğruluk mu cesaretlik mi?
-Hmm. Cesaretlik.
- Anıl ' ı öp .
-Ya hayır öyle şeyler yok.
- Birinci sınıf bebeleri gibi mızıkçılık yapmayın.Ece'nin ağzından:
Geldik ve şişe çevirmece oynamaya başladık. Kaan benim Anıl'ı öpmemi söyledi. Ben bunu yapamazdim ki onu daha tanımıyordum bile ama zorla da olsa öpmek zorundayım ve yavaş yavaş giderken beni kendine çekti ve ben onu öpmeden o beni öptü hemen dudağımı çektim yeminle ya bu benim ilk öpücüğümdü acaba onun ki kaçtı ? sonra Anıl piç smile yaptı. Ona öyle bir bakış attım ki feleği şaştı bana baktı kaldı ve kahkaha atmaya başladı . Bende gülmeye başladım. Kovalamaca oynadık ben onu tutum, arkasını döndü beni yakaladı ve bende kahkahayla gülmeye başladım. O da beni tutup suya attı akşam bara gidelim mi??
Sence bu kıyafetle gidebilir miyim?.............................
Bölüm SonuUmarız beğenmişsinizdir. Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz.❤❤❤