Capitolul 1

156 8 5
                                    


Totul incepe in felul acesta
Buna eu ma numesc Tinna Morgan sunt o fata de 17 ani par castaniu si cu o poveste de necrezut pentru ca asa e. Familia mea nu ma prea intelege, bine nu as crede ca un adolescent cu parintii sar intelege, dar la mine e cu totul si cu totul diferit.

Familia mea e mai muncitoare si uita sa ne dea atentia necesara mereu cu treaba de acasa sau de la birou mereu nu au timp pentru nimic ,pentru mine sau pentru fratele meu dar ne-am obijnuit intr-un fel . Fratele meu Tommy e mai diferit fata de mine el e mereu "ocupat" nici el nu are timp sa ma asculte, deorece nu vrea sa afle ce am eu, prefera sa ma lase sa imi rezolv singura problemele, intr-un fel e bine, deoacere chestia asta ma invata pe mine sa fiu independenta si mai sigura pe deciziile mele ,dar uneori las vrea langa mine las vrea in momentele alea cele mai proaste de care simt ca nu pot sa scap.

Acasa mereu se tipa nu e nimic ciudat sau nou ,mereu se intampla asa. Am inceput acum aproape 3 ani jumate sa ma apuc mai in gluma mai in serios sa particip la concursuri de desen am reusit prima oara sa iau locul intai ,o bucurie mare pentru mine dar parintilor mei nu le prea pasa pentru ei erau importante notele de la scoala,un lucru neglijat de multi parinti care nu prea stau cu copii lor sa afle ce pasiuni au si talente ,dupa cateva luni problemele cu parinti se tot agravau in sensul ca erau mai multe certuri,mai multe scandale si multe altele.

Dupa cateva luni dupa ce sau linistit apele cat de cat am fost cu un baiat pe care nici eu nu stiam ca voi sta atat de mult cu el 2 ani , in acesti 2 ani au fost uni frumosi dar mai multe dezamagiri si rani adanci in sufletul meu care mai tarziu nu stiam ca imi va provoca amintiri amare,care ma va schimba pe mine ca persoana din persoana aia buna,calda,increzatoare,care nu renunta chiar daca tot el era devina,tot pe el il puneam pe locul unu stiam ca greseam dar ce era sa fac?! il iubeam nu aveam ce face inima imi spunea ceva mintea alceva si cand doua lucruri iti spun doua lucruri diferite incepi sa te iei dupa al treilea lucru instinctul sau ce vreau eu cu adevarat sa fac. Stiam ca ma iubeste dar prea mult gresea,prea mult statea cu altele iar pe mine ma uita ,ma amageam singura ca o sa-si revina ca voi gasi in el aceea persoana calda pe care nimeni nu mi-o poate lua dar nu era asa el era numai cu fetele ma insela ,ma mintea,se comporta ciudat nu stiam ce la apucat prima data era atat de frumos dar asta nu a insemnat prabusirea mea. Am suferit de fiecare data dar cu toate astea am privit doar partea plina a paharului pe care o cautam mereu dar mai niciodata nu o gaseam spunandu-mi mereu ca lasa va fii bine pana la urma . "Atunci cand iubesti pe cineva trebuie sa nu o lasi la greu,sa o iubesti si sa o respecti"eu asa stiam dar multa lume uita de aceste aspecte,uitam sa fim sinceri, inselam cat mai mult,uitam sa iubim sufletul, sa avem respect si multe altele.

Sa iubesti trebuie sa vina din suflet si din inima nu din obligatie,nu din caterinca ,nu din orice altceva care stim ca mai devreme sau mai tarziu o sa sufere o persoana draga noua.
Continuam sa fiu cu acea persoana chiar daca stiam ca imi face rau ,ca daca stia ca plangeam nu facea nimic altceva inafara sa ma ignore atat primeam din partea lui nepasare! Nepasarea fata de catre o persoana o putem tranzmite prin multe feluri de exemplu sa vorbim cu alti si ea sa ne dea mesaje si sa nu o bagam in seama,sa stim ca are nevoie de noi dar noi nu vrem pur si simplu sa ii fim aproape macar cu un sfat si gasim mereu scuza de a spune ca am avut altceva mult mai important sau ca nu stiam asta e cu totul si cu totul gresit! Nu stim pentru ca nu intrebam acea persoana si nu ii acordam suficienta atentie pentru o asculta si pe ea.

Baiatul a inceput din ce in ce mai mult sa na evite si lasandu-ma balta de fiecare data,mereu incercam sa-l aduc pe drumul cel bun dar el ma tot mintea ca se va schimba si nu dura doua zile si imi spunea de fiecare data ca el nu se va schimba pentru mine!
Chestia asta ma durut enorm am plâns,m am consumat in mine făcându -ma mai sensibila,mai rea fara sa vreau ,sa fiu ceea ce nu as fi vrut sa fiu.
Am mers intr o zi la el sa ii spun ce simt

- Buna

- Buna

- Ce faci?

- Nu pot sa stau acum cu tine de vorba trebuie sa ma vad cu o fata in oras

- Ce fata? ... De ce te-ai intalni cu ea si pe mine mai evita?

- Nu te evit,doar ca nu am timp acum si de tine ,o sa te sun eu mai tarziu ,e doar e prietena.

- Ce prietena e asta? Cu care vorbesti mai mult de cat cu mine,cu care iesi mereu, cu care ii spui secretele tale... Candva doar mie mi le spuneai pe toate.

- Candva ai dreptate... Atunci a fost atunci,acum e acum!

- Bine, eu plec ,dar ce ai vrut sa imi spui?

- A nimic oricum nu era atat de important

- Bine, hai pa!

El a plecat

- As fii vrut sa-ti spun ca te iubesc si ca imi doresc sa fii fericit.

Tina a mers acasa la un prieten acolo ii se face rău si care in brațele lui Derek e socat cat de rău ii era Tinei asa ca o pune pe canapea si cheamă Doctorul.Doctorul ii spune ca se va face bine doar ca avea febra si ca are o cadere de calciu si nu mai ar trebui sa mai fie trista si sa incerce pe cat posibilul sa o faca sa zambeasca. Derek sta de vorba cu Tinna dupa plecarea Doctorului ,Tinna ii e frica sa ii povesteasca lui Derek pentru ca ea pana acum nu ia povestit la nimeni ce se intampla cu ea. Derek incearca sa o inteleaga pentru ca si el a patit ceva similar ca Tinna si dasta ii da sfaturi si o invata ca ar fii bine sa fie mai fericita si sa gaseasca pe altcineva.

Viața Lui MorganUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum