השיר לפרק -
Love Me Like You Do -Ellie Goulding
אמי הגיעה מאחוריי ולא דיברה רק הניחה שמלה כחולה.
הודתי לה בליבי שלא דיברה ולא ניסתה לברר איתי מה קרה, הייתי צריכה את השקט הנפשי פה.
החלפתי במהירות לשמלה הכחולה וזרקתי את השמלה הלבנה לתוך הים ,שתטבע במילא שנאתי אותה.
הרגשתי טיפות של גשם קר, ואז הרחתי את הריח של הגשם.
פתאום אלה כבר לא היו טיפות, זה היה גשם רציני.
הוא התחבר עם הדמעות שלי ופשוט החזקתי את הברכיים שלי מקפלת אותן לחזה שלי ובוכה.
קמתי על רגליי וראיתי את אדם מרחוק רץ אליי.
ידעתי מה אני עומדת לעשות ומה אני רוצה לעשות.
רצתי אליו ,הוא פתח את זרועותיו ואני קפצתי אליו.
הבטנו אחד על השניה ולא עברה שניה מהרגע שהטחתי את שפתיי על שפתיו.
זאת הייתה נשיקת געגוע, תשוקה ,להט ובעיקר אהבה.
התנתקתי כדי להגיד את המשפט המיוחל.
״אני אוהבת אותך ,אדם״ ,אמרתי והבטתי בו כשהוא עדיין מחזיק אותי ואני באוויר תלויה עליו.
״אני אוהב אותך ,רוזי״ ,הוא אמר וחיבר את שפתינו בשנית.
....
״רוזי לנקסטר העתידית להיות רוזי גרין, האם את מסכימה לשאת לבעל את אדם גרין?״ ,האישה שמחתנת אותי ואת אדם שאלה ומבלי לחשוב בכלל ישר עניתי.
״אני מסכימה״ ,אמרתי והרוח של הים עטפה אותי.
לבשתי שמלה לבנה והדוקה בדיוק כמו בחלום שלי ויותר יפה מהשמלה הקודמת שלי.
נישאנו ממש על חוף הים ,רק עם אנשים קרובים ביותר וחברים.
״ואתה אד-״ ,היא אמרה אך אדם קטע אותה.
״מסכים ,כפרה עלייך נשמה תדלגי לקטע שאני צריך לנשק את האישה המושלמת מולי״ ,הוא אמר ואני צחקקתי.
״הו אוקיי..״ ,היא אמרה וסידרה את משקפיה.
״אני מכריזה עליכם ברגע זה כבעל ואישה, אתה מוזמן לנשק את הכלה״ ,היא הודיעה בשמחה וכל האורחים קפצו והשיר האהוב עליי Love Me Like You Do נשמע ברקע.
אדם תפס בלחי שלי ונישק אותי ,נשיקה רכה ועדינה ,נשיקה שמחברת אותנו לאדם אחד לשארית חיינו.
החל מהרגע הזה ואילך אני רוזי גרין.
...
YOU ARE READING
Mr&Mrs Grin
Romanceהוא הילד הכי מקובל בשכבה, היא מסתפקת בשתי חברות. הוא הכי שווה, היא מחשיבה את עצמה למפלצת מכוערת. הוא שכב עם חצי בית ספר, היא עדיין בתולה. הוא נוסע על המרצדס שלו, היא רוכבת על האופניים שלה. הוא לא יודע מה זה לאהוב, היא מאוהבת בו. אבל אם כל מה שהי...