chapter 9

1.3K 75 3
                                    

9.00 mlm
jihyo keluar rumah memakai baju t shirt lengan pendek..nipis..dia jalan kaki ke sungai han..tiba sahaja di sungai han jihyo duduk di bangku yg disediakan..dia memandang kedepan jelas kelihatan sungai han yg indah pada waktu mlm yg sunyi sepi di bawah cahaya bulan..jihyo memandang langit..sambil mengeluarkan air mata..ye..air mata yg berharga..jatuh kepipinya..dia menangis perlahan lahan supaya tiada sesiapa memdengar esakan nya..

jihyo:*menangis*sampai bila pon x akan berubah..omma jeball..tolonglah balik..jihyo dh x tahan..

****
suga keluar rumah untuk ke kedai..dia memasuki kedai tersebut lalu membeli air orange juice..suga pergi ke.kaunter.untuk membayar

cashier:semuanya 2 won..
suga:*bagi duit*
cashier:terima kasih sila dtg lagi..

suga keluar dari kedai tersebut sambil membuka  minumanya lalu minum..suga lalu di tepi sungai han..suga berjalan sambil minum jus nya..sehingga dia mendengar seseorang menangis..

jihyo:*menangis*sampai bila pon x akan berubah..omma..jeball tolonglah balik jihyo dh x tahan

suga://itu bukan ke.jihyo?wae dia menangis?omma? dia rindu oma dia ke? x.kan lah duduk serumah pon rindu?//*pergi ke arah jihyo*

****
suga:jihyo?
jihyo;*pndng suga**cpat2 lap air mata*eh..kau..nk.apa?
suga:x payah nk sorokkan air mata tu aq tau kau nangis.knp ni? bgilah tau aq..
jihyo:aq..aq..rindu omma aq..
suga:omma kau kan kat umah gi lah jumpa dia..
jihyo:dia bukan omma aq!!
suga:maksud kau?
jihyo:*menangis*omma..dgn appa aq dh bercerai..sejak aq umur 12(authof dh lupa sejak umur bape hehe so taram je lah)

suga:then mana dia sekarang..and.kau kene terima jugak omma tiri kau.
jihyo:aq tak tau..dan aq xkan terima pompuan tu sebagai omma aq..sbb di hnya nk harta..appa..x pernah pukul aq tapi disebankan pompuan tu dia pukul aq..dia pukul omma..lepas omma pergi aq pulak yg jdi mangsa..pompuan tu dera aq bila appa pergi outstation..

flashback

mrs.s sedng memasak didapur ..masa itu jihyi berada di ruang tamu tengok tv..mr.s masuk ke rumah membawa seorang yeoja yg amat sexy  mr.s masuk ke dlm rumah dgn muka yg bengis..dia terus menjerit

mr.s:SONG HYE KYO!!

jeritan itu membuat kan jihyo terkejut begitu juga mrs.s..mrs.s terus menuju ke arah mr.s..mrs.s.nampak wajah seorang yeoja yaitu kwn nya..
mrs.s:kenapa oppa jerit2 ni?.dan krystal? knp ko ada kat sini?

Queenka&Kingka Love StoryWhere stories live. Discover now