Budu to vyprávět v minulém čase. 21.1.2016.v 20:23 byla jsem těsně po cvičení a ten den byl v posilovně někdo nový moc jsme spolu ale nemluvili asi nebude moc komunikativní jsem si řekla ale to jsem si jen myslela.. Ten den se mezi námi stalo něco co nikdy.. Byla jsem u něho celá vedle. A proto jsem se před ním furt mihotala, nejdřív jsem dělala dřepy.. Chlapi totiž mají ráďi holky ,který dřepují ale nejvíce mají ráďi tak pevný zadek..
Cvičila jsem se celou dobu tak moc že mi pot tekl mezi prsi a byla jsem celá vlhká ale z něho nejvíc...
******************************V tom momentu jsem prostě věděla že mezi náma něco je..ale věděla jsem to jen já a nevím jestli to cítil o on..
******************************
Když jsem vyšla z posilky on stál u šaten a dávám jsi horkou kávu.. Ale nebyla bych to já kdyby se něco nestalo...Já zasněná a zamyšlená jsem do něho omylem vrátila a vylila jsem mu tu kávu na svetr.. Hnedka jsem se mu omlouvala a snažila jsem se mu kávu utřít ale hned jak jsem mu šáhla na tu teplou mokrou hruď myslela jsem si že omdlím tak pevná vypracovaná hruď. Celá jsem se rozstřásla a tak jsem myslela že omdlím.. Omluvila jsem se mu a on se mi představil ,,Jmenuji se George a ty? Já jsem se furt klepala a nedokázala jsem mu odpovědět na otázku a nakonec když mě podruhé vyžádal tak jsem koktavým hlasem ,,J-jjen-ny".. on se pousmál koutky a pozval mě na nové kafe. Ráda jsem přijala a skončili jsme až v 1 hodinu ráno když jsme si vyprávěli a on mi řekl že po mě tu celou dobu koukal v posilce a tušil že se mu líbím i já.... okolo té jedné hodiny jsme se každý rozešel jiným směrem a bez telefoního čísla a bez příjmení ani jeden z nás neveděl jak se dál jmenujme.. druhý den mě to velmi trápilo a doufala jsem že po zase potkám v posilovně ale nic. On tam nebyl.
Já jsem byla celá smutná z toho že ho už neuvidím tak že jsem přestala žít..žádná zábava oslavy mejdany nic... jen jsem na něj furt musela myslet a doufala jsem že on na mě taky..👊👊👊👊👊
Tak co líbí.. Od to celkem malá kapitola ale nevím jestli se vám líbí.. jestli tak nějakej komm.. a nevím jestli mám pokračovat v příběhu?? 👊💟💟