Laská

485 1 0
                                    

O pár měsíců jsme se znova střetli a stejným způsobem jako k začátku omylem jsem do něj vrazila.. a v tom momentu jse mě zeptal. ,,tak dáš mi konečně to tvoje číslo" a radostí jsem mu ho dala a bylo.. v ten den mě pozval na večeři.. a byla to nádhera s nikým jiným jsem si nesedla víc jak a ním.. ,,krásnej, sympatický, vtipný" měli jsme se furt i čem bavit.. a Když se usmíval dělaly se mu ďolíčky.
Když jsme večer dojedli a já jsem řekla že už půjdu domu on jako gentleman řekl že mě půjde doprovodit a tak šel..chytl mě za ruka otevřel mi dveře od restaurace..😇 Celou cestu jsme se smáli .. když jsme se už loučili před naším barákem on se ke mě nahnul a  políbil a moc se mi to líbilo pomalu přidal jazyk a levou rukou mě začal mačkat zadek a masírovat jej.. protože rodicě nebyli doma vzala jsem Thomase dovnitř a pokračovali jsme.. dík mi pomalu sundaval tričko a já jsem mu rozepínala kalhoty.. takové nářadí jako měl on už jsem dlouho neviděla jako z pornčasáku.. Thomas mi pomalu rozepl  kalhoty a tangama mi jezdil po zadku a dělám mi příjemné zářezy já jsem mu hladila jeho chloubu a on tak vzdychal pak pravou rukou  jemně zajel mezi nohy a začal mě masírovat čím dál rychleji a já vzdychala..pak rychlým ale silnym tlakem do mě proniklul prstem a pomalu mě šťoural sem a tam a začal i krouživími pohyby prsty a zrychlil ale přestal těsně než jsem měla vyvrcholení a počkám až se trochu uklidním a začal znova po jednom prstu následovali 2 pak 3 a rychlými pohoby mi ji mastil tak krásné to bylo a pomalu mě ozýval k jeho chloubě a mu ho žáčnu kouřit.
On vzdychal a vzdychal až se mi málem udělal do pusi.. tak mě posadil na gauč a roztáhl mi nohy a jazykem mi projížděl pysky a lízal. Pak jsi stoupl a dal do mě spičku žaludu a kroužil pomalými tahy pomalu začal do mě strkat víc a víc a pomalu přirážel byl tak opatrný ale zároveň drsný.. a stále zrychlovat a zrychloval.. ach ach há..pane bože..oufak.. při tady tom mi do ANÁLNÍ DÍRKY pomalu  strkal venušinky a kuličky pokuliče a to byl dvojitý orgasmus pomalu se mi udělal do mojí a pak ho strčil do zadku jde jsem trochu brečela prorože to dost bolelo po chvíli jsem cítila jen příjemný tlak dorážení..a on se udělal znovu ale teď mi to nastřímal na tělo a do pusy.. vše jsem zpolilala. A nikým jiným jsem neprožila nic krásnějšího..

TAK CO MÁM POKRAČOVAT? KDYŽ TAK NĚJAKEJ KOMM.
Tato kapitola má 450 slov.. oj

PorblankKde žijí příběhy. Začni objevovat