Sabah kafamın ağrısından kalkamadım bile banyoya gittiğimde elimi yüzümü yıkadım mutfağa indim öykü kahvalti hazirlamis zorla yemeğimi yiyip odama çiktim duşumu aldim dolabtan kiyafetlerimi aldim buz mavisi askili kapri ve içine beyaz babamin hediyesini (multi)giydim makyaj yaptim saçlarimin uçlarını sekillendirdim çantami alip aşağiya indim oykuyü bekledim.
Oda hemen geldi o ise askili etek icine sade beyaz kısa kollu (multi)giymiş birbirimize baktık gülümsedik ben asi oda tatlı olmuştu hele o tokasıyla neyse arabaya bindik okula doğru gidecekken "bi dakika birşey unuttum hemen geliyorum" diyip mutfağa koştum çantami on tane CIKOLATAYLA doldurdum ve arabaya koştum okula yol aldık...
Arabadan indik okula doğru ilerlerken hiçte şaşırmadığim olay beyza okulun popişlerinden olan mert ile yiyişiyordu ıyyy bu kiz ne zaman akillanıcak ben çantamdan çikolata çikartip yiyerek merdivenlerden cikiyordum ki sert bir bünyeye çarpmam bir oldu "ah kafamm"
Kağan" masal onüne bak istersen"diyen sese baktım kağandı odunmu bu yoksa ya pardon da demiyor şey aslında benim suçum da boşverelim "hoşgeldin kagan"
Kağan"hosbulamadık ama neyse derse geçkaliyoruz"dedi ve çikolatamin kenarindan kirip ağzına attı "erkeklerin yanında böyle çikolata yeme istersen arkana bak"arkamı döndüğümde erkek sürüsü vardı kimisi dudaklarını yaliyo kimisi içime düşecek falan hemen sinifa koştum sırama geçtim cama donüp başka bir tane daha çikolata açip yedim tabi yemek denirse gelen giden alıyo yol geçen hanı mı yaaa.
Sinifa beyza girdi bende çikolata kabini top yapip kafasina attim bingo tam isabet hemen kafami yasladım kikirdadim ve uykuya daldım.
z....z...z..z..z...z..z..z.z.z.z.z.zBeni dürten efeyle uyandım sınıf bomboştu efe"masal hadi kalk sabahtan beri uyuyorsun "
Masal"hakkatten ya ee öykü nerede "
Efe"kantine inmişti disarida bekleyin dedi "koluma yavaşca dirsek atarak "kağan bekliyo lokantaya gideriz diye planladık"
Masal"peki ama o imalı bakislarini üzerimden çekersen daha iyi ENİŞTE"aşağıya indik kağan banka oturmuş bizi bekliyordu bizi görünce ayağa kalkıp yanımıza geldi kulağıma eğilerek"çikolatandan kaldımı hani ortalıktada okulun erkekleri yokken tek ben varken "dedi ve dudağını yaladı önce sinirle baktım bende onun kulağına eğilerek" ay canım kıyamam onlardan sıra gelmedimi yoksaa" dudaklarımı büzüp bakıyordum
Kağan"ooo fenasın yani"
Masal"hıhı evet "diyerek dil çıkardım ve kahkaha attık efe ise olanları anlamaya çalışırken "ya size yetişemiyorum öyküm nerde allah yetişin alın beni şunlardan"kahkaha atarken kağan bana bakıyordu gözgöze gelince kaçırdım gözlerimi ve öykünün cırlaması geldi arkadan"efem noldu sana kıydılarmı bu caniler" ben gülümseyip "ya gitmiyormuyuz karnım aç yani açız demi" diyerek arabaya yöneldik "restaurantı ben seçiyimmi bildiğim güzel biryer var" hepsi tamam dediler.
Arabayı ben kullandım şehir dışından bir yerdi golün yanında kulube icerisinde tatlı tontiş teyzeyle amca vardı kulubenin dışında piknik masaları üzeri donatılmış bi şekil burayı pek kisi bilmez bilenler gelir başkaları uğramaz en sonunda geldik arabalrdan indiğimizde
Kağan"hımm güzel bir yer"
Masal"işte benim hayatimin önemli yerlerinden"sekerek içeriye girdim arkamdanda bizimkiler geldi "teyzemm amcamm ben geldim"
İceriden bir ses"oy benim mavi gözlüm gelmiş " ona doğru koşup sarıldım bizimkilere dönüp"hadi dışarıya oturalım "diyip masaya geçtik ben ve öykü yan yana benim karşımada kağan oturdu servise geçildi masada her şey vardı ana yemek olarak alabalık vardı votka da eksik değildi tabi şen şakrak geçti yemeğimiz bitince gölün etrafında dolaşmaya karar verdik.
Dolasirken kağan ve ben yanyana arkadan efegilde önden yuruyordu hiç bir şey konuşmuyorken kağan "beyza hakkında ne düşünüyorsun yani kim anlatsana" değişik bi duygu içindeydim noluyodu bana yok hayır ben kıskanmak falan yani benim bu zamana kadar sevgililerim benim çılginligimi falan kaldıramadığı icin zor aşık oluyorum da hayirlisı kağana dönüp " yani okulda adı çıkmış birisi de sevgili olursanız kalbini çok kırar tabi karışmak olmaz ama"
Kağan" ne ya hayır yanlışanladın ilk tenefüs mertle öpüşüp dördüncü tenefüs ise bana yavşamaya çalıştı tersleyince gitti "
Masal" hımm yani huyu artık sana hep böyle davranıcaktır dikkat et"
Kağan"sende çikolata yerken dikkat et yani"sinirle ona dönüp "su konuyu açıp durma kağan"
Kağan"peki öyle olsun "yürümeye devam ettik efegil durdu efe" hadi artık dönelim vakit geç oldu "hepimiz tamam diyip yola koyulduk giderken içim bulandı arabayı sağa çektim efe de sağa çekti öykü gelip saçlarımı kaldırdı kusunca öykü arkadan"iyi degilsin ben kullanıyım arkaya geç"
Efe "evet hadi o zaman" hepimiz arabalarımıza geçtik ben arkada sızıp kaldım eve geldik ben eve doğru yöneldim ama ayakta duramıyınca çimlere uzandım efegil bana öylece bakıyorlardı " herkeze iyi geceler ben yatar " diye el salladım öykü efenin dudağına buse kondurdu gittiler odama çıkıp pijamalarımı giydim yatağa kendimi zor attım ve göz kapaklarıma yenik düşüp uyudum
..z...z...z...z...z...z...z...z...z...z..