İşte o gün anladım herşeyi en yakın arkadaşımla AVM ye gittiğim gün ... Benim Ceyda diye bi arkadaşım vardı 3 senelik bale arkadaşım onun yanında da tanımadığım bazı kişiler vardı ve bir an bizi yanına çağırdılar bizde şaşkın şaşkın baka baka yanlarına gittik ve bir anda kız dedi ki "selam ben Melis" ve bunu o kadar tiki kızlar gibi söylemişti ki o an iğrenmiştim ondan sonra bana söz hak kı tanımadan "sende Ege olmalısın" dedi ve elini uzattı elini sıktım "evet" dedim adımı nereden biliyordu? Ama Ceyda söylemiştir sonuçta kız beni tanıyor sonra bana dedi ki "sen onbiri tanıyor musun , sizin sınıfta mı ?" "Hayır bizim sınıfta değil ama tanıyorum" dedim ani bir cevapla ama o ortamda kalmak istemiyordum yanımda arkadaşım Sudeye mal mal baktım ama hiçbir şey anlamadı sonra "tanıştığıma memnun oldum görüşmek üzere" dedim ve sudeyle oradan uzaklaşmaya başladık sonra bir anda bir adımı sesleniyor "Ege!" "Dur!" Arkamı döndüm Melisin yanında takılan bir kızdı ve bana dedi ki "Melis onbirin eski sevgilisi" bir an duraksadım boğazıma bir şey yapışmıştı sanki kalbime bir şey batmıştı neden böyle olmuştu bilmiyordum o an kıza boş boş baktım ve boğuk bir sesle "bu beni neden ilgilendirsinki" dedim "bilmem artık" dedi kız ve yanımızdan uzaklaşmaya başladı ve Sude bağırarak dedi ki "Ege onbiri sevmiyor!" Dedi ve ben yürümeye başladım sonra yanımdan sude de geldi ve kafe tarzı bir yere oturduk . Kahvem soğumadan bir yudum aldım ve bu sessizliğe artık tahammül edemiyordum ve dedim ki "Sude ben neden böyle hissediyorum ? neden o Melisin ağzına bir tane patlatmak istiyorum ? Neden onbirin eski sevgilisi olması beni bu kadar üzdü?" "Çünkü sen onbiri seviyorsun dedi" ve o an duraksadım bu nasıl olabilirdi ki ben onu arkadaş olarak görüyordum hep sonra kendi içimden dedim belki sevmiyorumdur belki de kendimi kandırıyorumdur ama bu kadar mutsuz olmam çok kötüydü Sudeninde morali bozulmuştu ve dedim ki "gerizekalı bir kız günümüzün içine sıçtı" dedim Sude biraz sırıttı ama içten değildi bu belliydi ve kahvesinden bir yudum alıp "Aynen" dedi ve bi yarım saat sessiz bir şekilde kafede oturduk evet o gün cidden çok kötü hissetmiştim sebebini hala anlayamamıştım cidden onu seviyor olamazdım bu çok garip ve benim gözümde imkansızdı ama olmuştu işte . Eve gittiğim zaman yüzümü yıkadım ve oturup düşümdüm sonra mesaj geldi sanırım onbirden diye düşündüm ama hayır değilmiş bizim sınıf gurubundanmış , neden bu kadar heycanlanmıştım ? Gerçekten onu seviyormuydum ? Seviyorsam bile o beni seviyormuydu ? Kafamda bunun gibi bir sürü değişik sorular vardı ve bu soruların cevabını alamamak sinirimi bozuyordu ...