Αποχωρησει

12 1 3
                                    

"Ιρις σηκωω θα χασεις την πτησει ειναι 8:30..."
Ακουω την μητερα μου να μου λεει ενω η πτησει μου φευγει στης 12:15 μετα απο λιγη ωρα που κοιταζα το ταβανι και σκεφτομουν τι να βαλω αποφασισα να σηκωθω επιτελους μπηκα για μπανιο μολις βγηκα στεγνωσα τα μαλλια μου τα ισιοσα και πηγα να ντυθω φορεσα ενα μαυρο ψυλομεσο σορτσακι μια λευκη κοντη μπλουζα που ελεγε με μαυρα γραματα 'I SLAY' τα μαυρα βανς μου εβαλα την μπαντανα μου εδεσα το πουκαμισο γυρω απο την μεση μου και πηγα να βαφτω εβαλα μασκαρα... μεικ απ και ενα απαλο λιπ γκλος πηρα της βαλιτσες μου και πηγα κατω καλεσα ενα ταξι σε 10 λεπτα θα ειναι εδω... καθησα και εφαγα το πρωινο μου...μολις ειρθε το ταξι η μαμα μου αρχησε...
Μ- "θα μου λειψεις παρα πολυ παιδακι μου να προσεχεις σαγαπω πολυ"
Ι- "και μενα θα μου λειψεις πολυ μαμα...αλλα πρεπει να φυγω θα χασω την πτησει...σαγαπω" της ειπα την αγκαλιασα και μπηκα στο ταξι...
Εφτασα στο αεροδρομιο η ωρα ηταν 12:10  μια χαρα...πηγα εδωσα το εισιτηριο μου στην κοπελα και περασα της βαλιτσες μου απι τον ελενχο...
Μετα απο λιγη ωρα μπηκα στο αεροπλανο...στην διαδρομη ακουγα μουσικη το Doing It Right - Jack and Jack μετα απο λιγο ενιωσα ενα χερι στον ομο μου ηταν η αεροσινοδος μου ειπε να βαλω την ζωνη μου γιατι σε λιγο προσγιονωμαστε...
Μολις βγηκα απο το αεροπλανο ειμουν τοσο χαρουμενη πηρα της αποσκευες μου και μολις ειδα τον μπαμπα μου να με ψαχνει ηταν μαζι με κατι αλλα παιδια δεν μπορουσα να τους δω καλα οταν ομως του ειδα ειχα μηνει καγκελο ηταν οι magcon ... τεσπα ετρεξα γρηγορα στο μπαμπακα μου φωναξα απο μακρια
Ι-"Μπαμπακαααα" και τον αγκαλιασα
Μπ- "Πριγκιπισσα Μου" ειπε με αγκαλιασε και με εκανε μια σβουρα μου μετα ειδα τα παιδια
Ι-ομγ μπορω να σας αγκαλιασω??   Πεταγετε ο νασ και λεει "φυσικα και μπορεις"
Τοτε ετρεξα αγκαλιασα πρωτα τον νασ μετα τον καρτερ, τον taylor, ααρον,hayes,shawn,Jack G,Jack J,matt , και στο τελος τον καμερον τον αγκαλιασα τοσο σφηχτα που σε καπια φασει νομιζα οτι δεν μπορουσε να αναπνευσει οποτε τον αφησα και με κηταζε στα ματια για λιγα λεπτα...
Μετα μπηκαμε ολοι σε μια λινουζινα και καποια στιγμη χτυπαει το τηλ του μπαμπα... επρεπε να φυγει ειπε και οτι θα γυρισει το βραδυ να βγητε για φαγητο...ειπε στον οδηγο την διευθυνση και σε 5 λεπτα ειχαμε φτασει μας χερετησε μου εδωσε και ενα φιλι στο κεφαλι και εφυγε ... σε καποια φαση λεει ο νασ
Ν- "θες να βγουμε ολοι μαζι βολτα για να δεις λιγο την περιοχη??"
Ι- "ναι φυσικα :)"
Ν- "οκκ" ειπε και εκανε σημα στον οδηγο να μας στο διαμερισμα που μενει ο μπαμπας μου πηγαμε εκει αλλα μετα συνηδητοποιοισαμε οτι δεν ειχαμε κληδεια και ο καμερον ειπε
Κ- "ελα να τα αφησεις στο δικο μου ειναι στον πανω οροφο"
Ι- "κκ θενξ" του ειπα και τον ακολουθησα οι αλλοι περιμεναν κατω και καναν βλακιες...μπηκαμε στον διαμερισμα του καμ αφησα της βαλιτσες μου και της ανηξα πηρα τα ρουχα που ηθελα και πηγα πανω να αλλαξω...ομως ολη εκεινη την ωρα που εψαχνα στην βαλιτσα μου ενοιωθα τα ματια του καμ πανω μου αλλα οκ δν εδωσα σημασια... μολις κατεβηκα ο καμ με κοιταζε και τα ματια του ελαμπαν μου λεει "εισαι απιστευτα ομορφη" τον ευχαριστησα πηρα το κινητο μου και φυγαμε....τα παιδια μολις με ειδαν σφυριζαν και μου λεγανε οτι ειμαι παρα πολυ ομορφη κλπ και ενοιωσα την ενωχλησει του καμ...μετα απο 3 ωρες βολτα πηγαμε να φαμε μετα επιδει ηταν αργα τα παιδια πηγαν σπιτια τους και μειναμε εγω και ο καμ μονοι μας πηγαμε σπιτι του και βαλαμε να δουμε μια ταινια μετα απο λιγο χτυπαει το κινητο του και οταν το εκλεισε μου ειπε οτι ο μπαμπας εφυγε για ενα επαγκελματικο ταξιδι και οτι θα μεινω μαζι του μεχρι να επιστρεψη... μετα συνεχισαμε να βλεπουμε την ταινια...μολις τελειωσε σηκωθηκα και πηγα να πιω νερο σε καποια στιγμη ενοιωσα δυο χερια να μου κρατανε την μεση γυρισα αποτομα και ειδα τον καμερον με κολησε στον τοιχο και αρχησε να με φιλαει... ανταποκριθηκα... με σηκωσε και τηλιξα τα ποδια μου γυρω του και πηγαμε πανω με ακουμπησε στο κρεβατι του και αρχησε να μου φιλαει τον λεμο μετα με κοιταξε στα ματια και μου ειπε "σαγαπαω" και του ειπα "και γω σαγαπαω καμ" μετα αρχισε να με φιλαει στο στομα στην αρχη αργα και μετα παθιασμενα...μου εβγαλε την μπλουζα και νε κοιταζε με γουρλομενα ματια και αρχησε να φιλαει τον λεμο μου και να κατεβενη προς το στειθος μου... μου ξεκουμπωσε το σουτιεν και αρχισε να φιλαει ολο μου τον λεμο μετα τον στειθος και την κοιλια και ολο κατεβενε...αμεσως τον γυρισα και του ειπα ναζιαρικα "τωρα η δικη μου σειρα" και αρχισα και τον φιλαγα...του εβγαλα την μπλουζα και του φιλαγα τους γυμνασμενους του κοιλιακους μετα με γυρισε και πειρε παλι τον ελενχο αρχισε με φιλαγε και ολο κατεβενε μου...του εβγαλα την βερμουδα και το μποξερακι του εκεινος μου εβγαλε το εσωρουχο φορεσε ενα προφηλακτικο και μπηκε μεσα μου στην αρχη ηρεμα αλλα μετα εκανε της κοινησεις του πιο γρηγορες...μετα απο λιγο πεσαμε στο κρεβατι λαχανιασμενει με πειρε αγκαλια και με φιλησε...
Κ-καληνυχτα αγαπη μου σαγαπω
Ι- καληνυχτα και γω σαγαπω

Αυτο ειναι το πρωτο μου κεφαλαιο ελπιζω να σας αρεσε :)
Ελπιζω να σας αρεσε :)

DANGER C.D Where stories live. Discover now