Στο λουνα παρκ

7 0 0
                                    

ΚΑΜΕΡΟΝ
Εχω να την δω τρεις μερες εχω τρελαθει... δεν μπορω αλλο ΠΡΕΠΕΙ να την δω...εστω να της μιλησω μου λειπει παρα πολυ δεν αντεχω μακρια της...δεν περιμενα ποτε αυτη την αντιδραση ομως απο τον Μπαρτ αυτες της μερες ειναι ψυχρος μαζι μου γιαυτο τον λογο αλλα και γω δεν παω πισω...μολις γυριζω σπιτι αρχιζω και πινω παρα πολυ...δεν το συνηθηζα να πινω τοσο αλλα η ψυχολογια μου ειναι χαλια και δεν ξερω τη αλλο να κανω ΠΟΝΑΩ μεσα μου... θελω την αγκαλια της, το φιλι της θελω να νοιωθω την ζεστη αναπνοη της πανω μου... την θελω... την χρειαζομαι... και δεν με εχει παρει τηλεφωνο απο τοτε...τωρα ο Μπαρτ ειναι στην δυσκογραφικη με το Aaron και θα αργησει να ερθει παω να της χτυπησω να δω αν ειναι εκει...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΛΕΠΤΑ Παω προς την πορτα του σπιτιου της...οπα να τηηη μολις βγηκε τρεχω να την προλαβω...

Κ- "Ιριςς περιμενεεε" γυρναει μολις με ειδε αρχισε να τρεχει προς το μερος μου και με αγκαλιασε τοσο σφυχτα που με εριξε κατω αλλα δεν πρζ.
Ι- " Μου λειψες παρα πολυ καμ"
Κ-"και μενα μωρο μου"
Ι- "Σαγαπαω"
Κ- "Και γω Σαγαπω"
Ι-"θες να παμε βολτα??"
Κ-"Λοιπων τι λες να παμε στο λουνα παρκ?"
Ι-" Ναιιιιι"
Κ-"Φυγαμε τοτεεε"

ΙΡΙΣ
Μπηκαμε στο αμαξι του και ξεκινησαμε για το λουνα παρκ...στην διαδρομη ακουγαμε μουσικη και τραγουδαγαμε...μετα απο 20 λεπτα φτασαμε τοτε αρχισα και τζιριζα σαν 6χρονο πηγα να τρεξω προς τα συγκρουομενα αλλα ο καμ με επιασε απο την μεση και μου λεει "που νομιζεις οτι πας? Μαζι δεν ηρθαμε? Θα περιμενεις να παμε μαζι στα συγκρουωμενα...εξαλου πρεπει να βγαλουμε τα εισιτηρια πρωτα..." "καλα" του απαντησα και τον πηρα αγκαλια.Αφου βγαλαμε τα εισιτηρια πηγαμε στα συγκρουωμενα... και μετα σε ολα τα αλλα παιχνιδια...ο καμ κερδισε 6 αρκουδακια για μενα 😊 τα πηγαμε και τα αφησαμε στο αμαξι εκτος απο ενα που το κραταγα γτ δεν ηθελα να το αφησω...μπηκαμε στην ροδα...ναι εχω υψοφοβια αλλα οταν ειμαι με τον καμ δεν φοβαμαι τιποτα! Απο δω βλεπεις τα παντααα ειναι απιστευτααα ολη η πολη λαμπη...
Κ-"Σου αρεσει?"
Ι-"ναιιι το λατρευωω"
Κ-"Χαιρομαι" με πλησιασε και με φιλησε...το φιλι μας ηταν αργο και ηρεμο...μετα με εβαλε στην αγκαλια του κηταζαμε την θεα...
οταν εφτασε η ωρα να φυγουμε επεσε το ματι μου σε μια παρεα ηταν ο νας ο ταυλορ ο καρτερ και ο ματτ και ο νας ειχε καρφωσει τα ματια του πανω μας δεν μπορω να καταλαβω τι του συμβενει αλλα δεν με ενδιαφερει και πολυ να μαθω...
Μπηκαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε τοτε χτυπαει το τηλεφωνο του καμ...οταν το εκλεισε φαινοταν θυμωμενως...
Κ-"γιατι δεν μου ειπες οτι χτες εισουν με τον νας?"
Οπα τι εγινε τωρα...πως το εμαθε? Πιος του το πε??? Τι θα του πω τωρα:(
Ι-"Δεν το θεωρισα συμαντικο και ετσι κιαλιος τον βλεπω μονο ως φιλο"
Κ-"Δεν θελω να χαλασουμε αυτο το υπεροχο ραντεβου για κατι  χαζο αλλα θελω να ξερεις οτι πρεπει να μου λες τι γινεται οπως θα σου λεω και γω νταξει?"
Ι-"ενταξει"
Κ-"Σαγαπω μωρο ΜΟΥ"
Ι-"Και γω Σαγαπω Καμ"
Μετα απο λιγο φτασαμε  πηγαμε πανω και με αφησε στην πορτα μου μου εδωσε ενα φιλι και εφυγε για να μην τον δει ο μπαμπας μου και εχουμε κιαλα δραματα... μπηκα μεσα ειδα τον μπαμπα μου  να κηματε στο καναπέ  πηγα μεσα αφησα τα αρκουδακια και πηγα πηρα μια κουβερτα για να τον σκεπασω...τον σκεπασα και πηγα στο δωματιο μου... εκανα ενα μπανιο και ξαπλωσα...πριν με παρει ο υπνος μου ηρθε μηνυμα απο τον καμ
Κ-"Καληνυχτα ΣΑΓΑΠΩ💘"
Ι-Καληνυχτα και γω ΣΑΓΑΠΩ 💘👑"
αφησα το κινητο στο κομοδινο και με πειρε ο υπνος...

Γεια σαςς💘💘
Εμμ ελπιζω να σας αρεσε:)
Πειτε στα σχολια πως θα θελατε να συνεχισει η ιστορια ❤
Κατι λιγο ασχετο αλλα με εκανε ο Taylor follow στο twitter εδω και κατι βδομαδες:) και γω ακομα τσιριζω:( ναι ειμ χαζοχαρουμενο:(
@ChristinaTs8 9/6/2016

Γεια σαςς💘💘Εμμ ελπιζω να σας αρεσε:) Πειτε στα σχολια πως θα θελατε να συνεχισει η ιστορια ❤Κατι λιγο ασχετο αλλα με εκανε ο Taylor follow στο twitter εδω και κατι βδομαδες:) και γω ακομα τσιριζω:( ναι ειμ χαζοχαρουμενο:( @ChristinaTs8 9/6/2016

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 27, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

DANGER C.D Onde histórias criam vida. Descubra agora