Fac un pas în clasa destul de speriata pentru ca stiam ce va urma din partea profesorului meu..
- Domnisoara Collins care este motivul întârzieri dumneavoastra la ora mea? Deja începuse sa ma ia nervi. Sau a facut pana tramvaiul?
-Ma scuzati ca am întarziat d-a-rr.... Doar nu puteam sa îi spun ca un baiat super frumos cu ochi verzi care prin minune este cu mine in clasa a dat peste mine in drum spre clasa...ar fi culmea..
-Dar ce domnisoara Collins?!
-nimic...
Baiatul cu ochi verzi sta si ma priveste îngrijorat din banca lui...adica toata clasa ma priveste dar eu îl privesc doar pe el.
-Atunci daca nu mai ai nimic de adaugat va pot spune ca va-ti ales cu o detentie dupa ore,te poti duce in bancă acum.
-Domnule profesor aud vocea baiatului cu ochi verzi
-da domnule Styles ai sa ne spui ceva?
-eu sunt motivul întârzieri domnișoarei Collins,am lovit.o din greseala pe hol si din cauza asta nu a mai avut suficent timp sa mai ajunga si la dulap
-bine atunci,amândoi detentie dupa ore
M-am asezat cuminte într-o banca si am stat in liniste pana la sfarsitul orei,din cand în când mai trăgeam cate o privire la baiatul cu ochii verzi dar si el se uita la mine
Sa terminat ora si ma indrept spre dulap pentru ca urmatoare ora am matematica si nu mai vreau sa întarzi din nou,nu ca asi fi vreun elev model dar nu prea îmj place sa îmi cauzez probleme singura si asa am destule..
În drum spre dulap o văd pe Sophi stand lângă un baiat destul de drăguț blond cu ochi albaștri,tipic Sophi. Ma îndrept spre ea
-Eu:Hey !
-Amândoi în cor:Hey
-Eu:buna,eu sunt Andreea dar îmi poți spune Andre,îi spun eu băiatului din fata mea
-el:buna,eu sunt Jack iu..Atunci Sophi ia pus repede mâna la gura nelăsândul sa termine propoziția
-Sophi:el este nou în școala a venit anul ăsta,puteam citi pe fata ei frica,da frica dar nu stiu de ce
-eu:Okey,mi-a părut bine de cunoștința Jack,iar cu tine voi vorbi mai târziu domnișoara,îi spun eu si cu asta îmi continui drumul sper spre dulap
Si cum nu putea fi ziua mea mai buna de atat îl văd pe băiatul misterios cu ochi verzi sărutându-se cu o fata blonda,oooo dar stai asa aia nu este doar o blonda,aia este târfă școlii Emily...si eu care credeam ca băiatul ăsta e mai diferit fata de ceilalți si acum trebuie sa mai stau si la detenție cu el,Off doamne ce am facut sa merit asta ...
Orele se termin nu l-am mai văzut nici pe băiatul misterios si nici pe Sophi ma întreb oare ce este între ea si Jack si faptul ca a avut "putina treaba" de dimineața îmi da multe de bănuit oricum o sa aflu mie nu îmi scapă nimic,doar sunt nevasta lui super-man,stiu sunt nebuna:))
Ma îndrept spre sala de detenție si ma pun în ultima banca,în scurt timp ajunge si băiatul misterios si se pune în banca cu mine ,o Doamne ,simt cum inima mea începe sa bată de zece ori mai repede...Okey asta este ciudat nu am mai simțit asta pana acum....
-El:Buna
Okey ma băgat în seama o sa încerc sa nu par o disperata,da bine zis Andre sa nu pari,Okey acum si conștiința mea îmi bate apropouri ca sunt o disperata,Grozav.
-El:Hey,esti bine ? O super acum o sa ma creadă o nebuna nu o disperata..Off..
-Eu:buna,da scuze ,ma gândeam la ceva ,cred ca am fost destul de convingătoare
-El: nu-i nimic mi-se mai īntampla si mie uneori,stai liniștita..
-Eu:deci suntem în aceeași clasa,nu?
-El:pai cam asa se pare ,îmi spune el în timp ce îmi zâmbește si îmi face cu ochiul,Okey voi înebunii din cauza baitului ăsta...
Pai cam ăsta a fost si next-ul..aștep părerile voastre
Sper ca va plăcut!
Kisss💋💋💋
CITEȘTI
Băiatul cu ochi verzi si fata cu ochi caprui
Teen FictionO fata cu ochi căprui+baiat cu ochi verzi=❤️ Ea este o fata frumoasa si naturală care iubește sa fie ea însuși ,ea are o viata destul de frumoasa pentru o adolescenta de 16 ani,totul se întâmpla la începutul clasei a X-A cand un baiat cu ochi verzi...