Akşam Yemeği

23 2 0
                                    

Multimedia Doğan.

      Alarmın sesi ile uyandım. Banyoya gidip elimi yüzümü ve dişlerimi fırçaladım. Aşağıya indim babam bugün evdeydi. "Günaydın baba" dedim.

"Günaydın kızım" dedi. Kahvaltı masasına oturdum.

   BabamKızım bu sene basketbola yazılıcakmısın.

   İzEvet baba bugün müdür ün yanına gidip konuşucam.

  BTamam kızım yoksa ben de konuşabilirim.

  İYok baba ben konuşurum.

      Annem e " anne biz bugün  kızlarla alışverişe gidicez, o yüzden akşam beni beklemeyin" annem de tmm dedi ve arabama binip gittim.

    Okula vardığımda bizim kızları görüp yanına  gittim. Selam şekerler diyip oturdum. Onlarla öylesine  konuşuyorlardı. ""Aaahh kızlar çok özür dilerim, benim müdürün yanına gitmem lazım basketbol için. Bb""   diyip gittim. Müdürün odasına girmeden 3 kez tıklattım. Sonra "gir" sesinden sonra girdim.

      İz="  Hocam ben basketbol için gelmişti de."

     Okul müdürü= " tamam kızım bu ilk tecrübenmi yoksa önceden oynuyomuydun.?"

    İ= Evet hocam. 5 sene  basketbol oymadım. Bu senede oynamak istiyorum, genelde okul takımında oynuyorum. Sizde uygun görürseniz okulun basketbol takımında oynamak istiyorum.

    O.M= O zaman yarın okula erken gel oynayışını görelim.

     İ= Tamam hocam sizin için kaç uygun.

     O.M= benim için 08:30 iyi.

     İ= tamam hocam görüşürüz size kolay gelsin.

    O.M= saol kızım iyi dersler.

   
       Koridorda kimse yoktu. Demekki derse girmişler. Sınıfın kapısının önüne gelip kapıyı 3 kez tıklayıp içeri girdim. Girer girmez Doğan öküzünü gördüm. Hoca gir dedi ve en arkaya oturdum.

Neyseki bütün sıkıcı derslerden sonra okul bitti.

Kızlar ile alışverişe gidicektik.kızları alıp AVM ye gittik. Mütün mağzaların hepsini tek tek gezdim ben Yoruldum ve bi çilekli milkshake aldım.

Kızlar bi dakika annem arıyor. (İz'in annesi Selda)

       Selda= Alo kızım

       İz= Efendim anne

      SKızım eve git üstüne güzel bir şey giyin. Sonra ...........restoranda gel.

       İ= Anne ya ben o restoranda napıyım hem biz kızlarlayız.

       S= Olmaz kızım gelmen lazım ailecek yemek yicez.

      İ= of anne ya of kapa hadi.

      S= Hadi BB

      İ= BB

     Kızlar ya çok özür dilerim, annem gil beni çagriyor alilecek yemek yicezmisik bunu telafi  edicem.

   Sinem= yaaaa kızım ne işin var senin orda her gün yiyosunuz zaten.

     Bilginaynn ya bu işin içinde bi terslik var hadi git sen.

    Tamam kızlar çok özür dilerim bunu telafi edicem, BB.

      Arabaya binip eve geldim hemen Odama gittim. Dolabımı açtım, hemen güzel bir şey bulmaya çalıştım.

 Dolabımı açtım, hemen güzel bir şey bulmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiklerim  bunlardı. Hafif bi makyaj yapıp, çıktım.

          ......... restorandına gelmiş bulunmaktayım. İçeri girdim, kapıda bi personel duruyordu.

     Hoşgeldiniz efendim, rezerveniz varmıydı.

      Hayır, yok.

   O zaman siz Ekrem Bey'in kızısınız.

    Evet, diyip yürümeye gittik. Babamın ismini nerden biliyor benim onu kızı olduğumu nerden biliyor,

   Ooooo iç ses sen buralara uğrarmıydın.

       Uğrarım tâbi.

     Personel bizi terasın bi altındakı yere bıraktı. Annemi görmüştüm. Personel beni sandalyeye oturttu ve gitti. Geciktinmi anne yok kızım.

      Karşımdaki kişiyi görünce şooookkkk oldum.

            Bölüm sonu.vote yapmayı unutmayın ve yorumda.

      Öpüldünüz.
 

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öküz OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin