The Bunny man

365 16 4
                                    

Čerpáno z: welcometonightmare.blog.cz

Muž prchá ze zbouraného blázince a začíná terorizovat malou komunitu ve Virginii. Když ho nakonec policie chytí, vrhá se pod vlak.
Od jeho smrti se pravidelně zjevuje na Halloween v kostýmu králíka. Může to znít banálně, ale něco na této městské legendě opravdu je...
Blízko Cliftonu ve Virginii se nachází malý nadjezd spojující Colchester Road. Tunel, který vede pod tímto nadjezdem je nazýván místními The Bunny Man Tunnel (tunel králičího muže). Tento hloupý název se zrodil díky jedné městské legendě, která sem láká často davy turistů.
Tunel je pojmenován po Bunny Manovi, muži kračícím v kraličím obleku, který terorizuje všechny lidi, co navštíví tuto zemi.
Na začátku roku 1900 byl psychiatrický ústav pro duševně choré zločince uzavřen a kriminálníci byli naloženi do autobusů, který je měl rozvést po celých státech do jejich zařízení. Jeden z transportů ale havaruje a všechny vězně zabije. Až na jednoho. Pátrání po uprchlém zločinci se po několika týdnech odvolá. Buď zmizel nebo byl zabit.
Nicméně, po několika měsících byly v lesu blízko Colchester Road nalezeny stovky králíků, kteří byli stáhnuti z kůže. Byli pověšeni za zadní nohy, přesně tak, jak by to udělal zkušený lovec. Až na to, že některým byly utrhnuty hlavy, zlámány páteře a byli napůl snědeni.
Místní noviny začaly mluvit o člověku, který byl později pojmenován jako Bunny Man.
Další zmínka o tomto vrahovi se vynořila na povrch, když byl objeven na stromě visící muž. Byl pověšený úplně stejným způsobem jako králíci před ním. Později byla objevena další mrtvá těla - a ano, byla stažena z kůže a částečně snědena.
Začal se šířit strach z toho, že vrah přežil v divočině, nebo se vrátil z místa, kde se ukrýval.
Tentokrát dopadlo pátrání jinak. V říjnu tohoto roku se ho snažili vyšetřovatelé polapit a honili ho blízko Colchesterského nadjezdu. Mohli ho chytit, pokud by nebyl přímo pod jejich očima Bunny Man zabit projíždějícím náklaďákem.
Později po sebevraždě byl Bunny Man identifikován. Byl to ten chovanec, který nebyl po havárii transportu nalezen. Jeho jméno bylo Douglas J. Griffon. A proč byl zavřený na psychiatrii? Zavraždil na svou ženu a děti na Velikonoční neděli.

Doufám že jste si creepypastu užili a ČAU příště! :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 01, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

CreepyPastyKde žijí příběhy. Začni objevovat