U skrivenom šumarku nadomak Beograda, sa svojim ocem živela je bičarka, Lizi Benet.
Od škole nije imala ništa, osim par partija seksa sa dekanom privatnog fakulteta, ali ni to joj pomoglo nije.
Radila je sa ocem u firmi. Mešala je malter i rukovala pneumatskom bušilicom te potajno sanjarila da je Darsi Gej, direktor komunalca, raznese kao gore pomenuta bušilica asfalt.
Imala je dve prijateljice, sa kojima je izlazila u klubove i na splavove do jutarnjih sati.
Želja joj je bila da se bogato uda i odseli u metropolu jer jo
j je dosadilo nositi opanke i gumene čizme. Želela je asfalt.
Da bi to ostvarila morala je upecati sponzora, a već je kibicovala kralja deponije i komunalca Gospodina Darsija zvanog Gej Balegar.
Bio je šarmer. Oblačio se kao reper, široke hlače koje su nagoveštavale budžu i belu potkošulju. Lanci i katanci oko vrata.
Imao je svega 70kg.
Ali žene se lepile za njega kao muve na g....
Koincidencija ha??
Menjao ih je kao čarape.
Mesecima je smišljala kako da ga ulovi, ali dok je ona tako kovala planove, za nju je Đavo skovao drugi.
Čak je svoju smeđu kosu ofarbala u dugine boje, da je bolje primeti.
Vikend je došao, bio je veliki dan za nju, po završetku posla posudila je lopatu kako bi nabacila puder što bolje. Stavila je crnu maskaru, a obrve je iscrtala po najnovojoj modi u obliku krem bananice.
Obukla je beli minić, top boje breskve i roze štikle marke Opanak. Ipak, kako kažu, može seljak otići iz sela, ali selo iz seljaka nikada.
Umetnim je noktom vadila ostatak bureka koji je bila jela na poslu i čekala da po nju dođe drugarica Skarlet Nekara, shvatila je da ne bi bilo loše i oprati zube.
Čula je sirenu a to je bio znak da je Skarlet došla svojim Fićom. Usput će pokupiti Džejn Propuh, pa će harati do jutra.
Stigavši u klub smestile su se u svoj separe i stale paliti selfije. Sevalo je na sve strane. Do njih je došao poznati Pablo Pikaso i zamolio da opale par selfija sa lepoticama.
Posle se pridružio svom prijatelju Modiljaniju koji ga je čekao za šankom.
Piće je stizalo od momaka, ali one su glumile silu. Samo bahato. Niko im nije bio dorastao.
Probijajući se do WC-a, počela je prditi. Za sve je kriv bio jogurt i burek.
Spazila je bila, njega, Geja, kako se ljubi sa nekom garavom, izgledala je kao Sandra Afrika. Kad im se približila prdnula je i sakrila se iza vrata kako bi mogla videti reakciju. Darsi Gej se odmaknuo i odgurnuo Sandru, i otišao bez reči a na licu mu se isčitavalo gađenje.
Plan joj bio uspevao, dok se osvežavala u wc-u, kovala je u sebi ideje kako mu prići.
Polako se kretala u ritmu muzike, pevala je pesma Mile Dicka- Kraljica trotoara. Plesala je blizu njegovog separea i urodilo je plodom, ustao je a njegove mršave ruke su već bile svuda po njenome telu, dirale su je bezobrazno, ljubio je i lizao po vratu, šaputao na uho kako je samo njegova, i baš u trenutku da joj predloži da odu, njen stomak je zagrmio i došlo je do pražnjenja njenih creva na podijumu kluba pred celom masom, sreća njena pa nije imala gaćice...
U neverici je gledala kako Gej odlazi od nje. Imao je na licu izraz gađenja, okrenuo se poslednji put i izašao.
Bilo joj je čudno za nekog ko radi na deponijama i u komunalcu da se u toj meri gadi. Balegar.
Otrčala je ljuta u wc i sredila se. Od muke je izašla vani i pala na trotoar. Plakala je. U tom momentu pred njom se zaustavila limuzina, škicala je njen sjaj i dužinu. Posle par sekundi iz limuzine je izašao ni manje ni više, Mile Dick, i podigao je u naručje dok su se iz auta čuli taktovi pesme Kraljica trotoara.
Počeo je divlje ljubiti, njegove ruke su bile svuda na njoj. Tog trena znala je kome pripada. Bio je kao od čelika. Mali buldog. Razarao je u limuzini i markirajući je zubima da je njegova.
Za nju su usledile godine luksuza, godine idile i uživanja.
Jednom godišnje su njene drugarice i ona išle na Sajam Erotike koji se održavao u Mađarskoj, za one koji ne znaju, prestonica pornografije.
O Darsiju Balegaru je čula da se udavio dok je ispumpavao septičku jamu Kenrika Zapadnomoravca.
Iako je imala sve, nikad neće zaboraviti kako je volela krišom gledati Geja kako hrakne u šaku i zaliže svoje zolufe koje je uređivao po preporuci svog frizera Elvisa Frizlija.
Znala je ona da prvom potencijalnom sponzoru zaborava nema. Njen Gej.
Milu Dicka ubila je vijagrom u igraonici dok ga je bičevala, srce mu stalo samo tako jedne prohladne jeseni na opšte njeno zadovoljstvo, tako da se dokopala njegovih miliona, otvorila svoj Puf u kojem je učila svoje podanice o ponosu i predrasudama.
A onda se pojavio brat blizanac njenog prvog potencijalnog sponzora...P.S. Znam da čitate, i kada dobijem preko 1000 pregleda, objaviću drugi deo!
Znate da želite još, bičarke.Vaša Female of the beast, za one koji me vole, a nja nja nja za one koji me ne vole, btw, you can all kiss my sweet little ass.