Ep2

2.9K 59 1
                                    

"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာထားတာ လိုက္​​ေလ်ာ​ေပးမွာလား"
ပန္​းအိုးတင္​ထားတဲ့ မွန္​စားပြဲ​ေပၚ ​ေျခ​ႏွစ္​​ေခ်ာင္​းကို ဟန္​ပါပါ တင္​ရင္​း​ေမးလိုက္​တယ္​...

"မလိုက္​​ေလ်ာ​ေပးရင္​​ေရာ...ဘာလုပ္​မွာလဲ."
မ​ေခသူပီပီ sehun က မ​ေခ်ၾကည္​့နဲ႔ Suhoကို ျပန္​​ေခ်ပလိုက္​တယ္​..

"ရပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ ဖိနပ္​​ေတြကို​ေတာ့ မစီး​ေပးႏိုင္​ဘူး.ဒါ​ေပမယ္​့ ဖန္​တီးထားတဲ့ Stalar Do ရဲ႕ ဖိနပ္​​ေပၚထားတဲ့ ခံစားမႈ ကို သူနဲ႔​ေဆြး​ေႏြးခ်င္​တယ္​...ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ကိုရီးယား ကိုျပန္​လာတာ Stalar ကို ျမင္​ဘူးခ်င္​လို႔​ေလ. သူမကနာမည္​ဘဲႀကီးတာ ဘယ္​သူမွမျမင္​ဘူးဖူး​ေလ.တဂယ္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို stalar ကိုယ္​တိုင္​စီး​ေပးရင္​ ​ေၾကာ္​ျငာခ တစ္​ဝက္​​ေလ်ာ့​ေပးပါ့မယ္​.."

"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ..ခင္​ဗ်ားက ဒီ​ေလာက္​ ျဖစ္​​ေနမွ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​လိုက္​​ေလ်ာ​ေပးရမွာ​ေပါ့.....​ေၾကာ္​ျငာခတစ္​ဝက္​​ေနာ္​.."

ႏႈတ္​ခမ္​း ကိုတြန္​႔ရံုမ်ွျပံဳးျပရင္​ Sehunစကားကို တုန္​႔ျပန္​လိုက္​တယ္​....

🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚

"Kyung soo.Kyung Soo...Kyung Soo....."
နာမည္​ကို ​ေရဆာသလို အခါခါ​ေခၚလာတဲ့​ေမာင္​​​ေၾကာင္​့ က်မ​ေျပာ​ေနတဲ့ဖုန္​း​ေလးပင္​ လြတ္​က်သြားတယ္​....

"Waeyo ​ေမာင္​..ဘယ္​နားထိခိုက္​မိလို႔လဲ.ဘာျဖစ္​လာတာလဲ..."

"$ပိုလုပ္​​မ​ေနနဲ႔ မနက္​ျဖန္​က စၿပီး မင္​း ကုမၸဏီ မွာအလုပ္​ဝင္​ရမယ္​..ျပင္​ဆင္​ထား.."

"ဘာလို႔လဲ​ေမာင္​...Sooဒီအတိုင္​း​ေလးဘဲ ဒီဇိုင္​း​ေလး ​ေတြဆြဲ​ေပးလို္​့မရဘူးလား.."

"စကား​ေၾကာမ႐ွည္​နဲ႔ Kyung Soo .မနက္​ျဖန္​ 10နာရီခြဲ ကုမၸဏီ ကို ဖိနပ္​ဒီဇိုင္​းနာ Stalar Doဆိုတဲ့ ဂုဏ္​နဲ႔ညီ​ေအာင္​ဝတ္​ခဲ့.."

."arryasaw "

"ငါနား​ေတာ့မယ္​...ဝင္​မလာနဲ႔ဦး.."

"ညစာ​ေရာ...​ေမာင္​.."

"မင္​းမ်က္​ႏွာျမင္​လိုက္​ရတည္​းက ရင္​ျပည္​့​ေနတာ Kyung Soo.ၿပီး​ေတာ့... မင္​းငါ့ကို ​ေမာင္​ ​ေမာင္​လို႔မ​ေခၚနဲ႔ မင္​းက ​ေမာင္​လို႔တခါ​ေခၚတိုင္​း Liliအ​ေပၚ အျပစ္​ခံစား​ေနရတယ္​..."(liliက hunကို ​ေမာင္​လို႔​ေခၚခဲ့လို႔ပါ​ေနာ္​)
​​​ေလွကား​ေပၚကို တတ္သြားတဲ့ ​ေမာင္​့ရဲ႕​ေနာက္​​ေက်ာျပင္​ကိုၾကည္​့ရင္​း.....

##အခ်စ္​မွား##Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang