Η Ελένη 13 χρόνον.. εκείνος 15! Μεγάλος ήταν δυστυχώς.. η Ελένη έχασε την γιαγιά της.. κι έτσι αποφασησε να πάει διακοπές με την άλλη της γιαγιά! Σε ένα κάμπινγκ.
Εκεί και τον συνάντησε.. ήταν πανέμορφος! Μαυρισμενος με καταξανθα μαλλιά.. και κατά γαλανα ματια! Αυτό που άρεσε στην Ελένη. Η Ελένη πάλι μια ξανθιά με άσπρο δέρμα. Και λίγα παραπάνω κιλά..
Πέρασε από μπροστά του.. εκείνος συγκριτουσε τα γέλια του ενώ ψαρευε.. άφησε κάτω το καλάμι, και πήγε κοντά της.. "εε εσύ κοπελιά" η Ελένη γύρισε πίσω της.. και είδε εκείνον να πλησιάζει προς το μέρος της. "Ποτέ ήρθες εδώ; δεν σε έχω ξανα δει" μασισε τα λόγια της.. ώστε ενδιαφερθηκε για εκείνη; "πρώτη χρονιά έρχομαι.. έχει η γιαγιά μου τροχόσπιτο εδώ και χρόνια, εσύ ποιος είσαι;" τον ρώτησε και ήθελε τόσο να τον ποιασει και να τον φίλησει. "Εγώ είμαι Φώτης. Έρχομαι κάθε καλοκαίρι εδώ.. πως σε λένε;" την ρώτησε και χαρηκε.. "με λένε Ελένη! Χάρηκα!" Του είπε χαμογελαστά. "Και εγώ.. πόσο είσαι;" φαίνεται να ενδιαφέρεται! "Είμαι 15. Θα πάω πρώτη λυκειου.. εσυ δευτέρα γυμνασίου να υποθεσω;" χαρά η Ελένη.. "χαχαχαχαχ ναι!.." του είπε και χαμογελασε.. "Ελένη κάνε μου μια χάρη.. κάτσε μαζί μου.. βαριέμαι είμαι μόνος μου. Κάνε μου παρεα.." της είπε με μελαγχολικο βλέμμα.. "εμ".. ντραπηκε. "Εντάξει!" Του είπε χαρούμενη. "Χαίρομαι.. κάτσε κάτω" της είπε ενώ άρχισε να καθετε εκείνος κάτω. Μέχρι το βράδυ έκατσα μαζί.. όπου η πήγε 12.. και η Ελένη πήγε στο τροχόσπιτο της.. ήταν τόσο χαρούμενη..
Το άλλο πρωί, γνώρισε μια κοπέλα.. την έλεγαν μαρια και ήταν στην ίδια ηλικία.. και κατευθυνοντουσαν μαζί στην παραλία.. "και για πες.." την ρώτησε η μαρια.. " σου αρέσει κάνεις από εδώ;" η Ελένη της τα είπε όλα για τον Δημήτρη.. και της είπε.. "καλά αυτός; ειναι χάλια! Αλλά αφού σου αρέσει.. μόνο που.. χλευαζει τους πάντες! " πήγαν στην παραλία. Ήταν και ο Δημήτρης εκεί.. είδε την Ελένη.. σημασία δεν της έδωσε..
Κάπως έτσι κύλησε το υπόλοιπο καλοκαίρι. Όπου ήρθε η μέρα να φύγει η Ελένη. Ο δημητης την πλησίασε. "Ώστε φεύγεις σήμερα ε;" της είπε λυπημενα.. "πολύ που σε νοιάζει εσένα!" Του απάντησε με νεύρα. "Μα φυσικά και με νοιαζει! Θέλω να ξέρεις πως σε ήθελα απ την πρώτη μέρα που σε είδα!" Τότε ο θείος της Ελένης, πήγε και της είπε, πως θα φύγουν σε πέντε λεπτά.. η Ελένη έτρεξε.. καίνε εκεινός της είπε "καλό χειμώνα σαγαπαω".
YOU ARE READING
Δεν Ασχολήθηκε Ποτέ Μαζί Μου
RomanceΠρόκειται για ένα κορίτσι την Ελένη, που είχε ερωτεύετει το χειρότερο αγόρι.. 2 χρόνια μεγαλύτερος! Τι βλακαας όμως. Την πληγωσε; Τι έγινε τελικά; συνέχισε να την κοροϊδεύει;