3.Seyehat

59 4 0
                                    

Multimedya'da Mark var

JAEBUM :

"Bana verilmiş en büyük hediye sizsiniz"

Bugün fazla duygusal bir gün olmuştu. Ama çocukların bana karşı bu kadar sevgi beslediğini bilmek güzeldi.Elimdeki tabloya tekrar baktım ve yüzümde oluşan gülümseme çok içtendi. GOT7 'a o kadar çok değer veriyordum ki bunu kelimeler ile ifade etmek benim için olanaksızdı.

"İyi ki varsın ve liderimizsin JB"

Yugyeom çok mutlu görünüyordu. Baba doğru gülümsedi bende ona gülümsedim. Bugün gerçekden çok özel ve güzeldi.

"İyi ki varsınız çocuklar,siz benim için çok özelsiniz. Ben her anımı sizinle paylaşıyorum. Bu o kadar güzel bir şey ki. Ben 6 tane kardeşe sahibim"

Dikkatlice beni dinliyorlardı. Sözlerimin bittiğini anlayan YoungJae konuşmaya başladı

"Biz 7 kardeşiz,öyle olmaya da devam edeceğiz"

***

"Günaydın Jackson"
"Günaydın"

Sesi hırıltılı gelmişti merak edip sordum.

"Neyin var hasta mısın?"

Onaylarcasına başını salladı.

"Geçmiş olsun"

Adımlarımı hızlandırıp evin içinde eşyalarımı aramaya başladım.Her yan kıyafet ile doluydu.

"Günaydın Jb"
"Sanada Bambam"

Kafam karışıktı,günaydın sesleri ile kafam daha da karışmıştı.

"Günaydın Jb"
"Aah Günaydın Younjaee"

Youngjae anlamaz bir bakış attı. Umursamadan işine devam etti. Umursamamalıydı da zaten.Aradığım eşyayı bulmanın sevinci ile rahat bir ohh çektim. Bayağı bir sesli olmuş olmalı ki herkes dönüp bana baktı. Umursamadım. Bavuluma doğru neşeli bir şekilde ilerledim. Bugün seyehat için cidden güzel bir hava vardı.

***

Sürgülü kapıyı hızlı bir şekilde açtım.Gözüme gelen güneş yüzünden gözlerimi kıstım ve kırpıştırdım. Zıplayarak arabadan indim. Peşinden de diğer çocuklar indi. Kameraların karşısına geçerek selam verdik.Jeju adası cidden ferahlatıcı ve huzur verici görünüyordu.

Kameraların arkasından menajer bize bir kart gönderdi.İlk görevimiz yazıyor olmalıydı.Uzanıp kartı aldım ve okumak için açtım.

Hangi şanslı grup bu sıcakta denizde yüzmek ve keyifli bir yemek yemek istiyor?
*Bir sonraki kartı bulmak için 2 kişilik gruba ayrılın.(Bir kişi oynamayacak)
*Bir sonraki kartı bulmak üzere gruplar ile hareket edin ve diğer kartı bulun.
İpucu:Bijuteri

Notu okuduktan sonra çocuklar ile bakıştık. Kimin oynamayacağı hakkına bir fikrimiz yoktu.

"Ben oynamayabilirim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FLY IN SEOUL GOT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin