Postavy : 17 letá dívka
Nejspise 34 lety vrah
Sestra dívky 4 léta KláraPršelo,byla jsem sama doma s Klarkou rodiče byli na večeři se známými.Zamkla jsem dveře na 2 západy a odešla po schodech nahoru do ložnice. Klárka se bala tak spala u mě v posteli.. Už jsme usínali... Ale v tom me vzbudilo projíždící auto kolem našeho domu.. Tady nikdo jiný než mi nebydlí .. Pomyslela jsem si. Myslela jsem ze je to mamka s taťkou ale to auto jsem nepoznavala.. Začínala jsem se bát celou situaci jsem sledovala z okna.. Najednou se neznámá postava vydala ke dveřím.. Neváhala jsem a popadla mobil a zavolala jsem policii *zatím co se neznámý snaží dostat do bytu násilím* Já : Haloo policie?!!! Opetarorka : Dobrý den jaký je váš problém? Já : prosím (začínám vzlykat) prosím!! Snaží se mi dostat do bytu !! Prosím !! Operátorka: Dobře vaší adresu prosím.. Já : Frausová 8 prijedte prosím !!!! Už tu skoro je!! (Brecim) Operatorka: žádný strah pomoc u vas bude hned.. Jste tam sama? Já : mám tu Jstru je mala 4 léta nechápe to.. co mám dělat!! Pane bože je tady !!! V mém dome !!! Pomoc prosím!! operatorka : Slečno, kde jste? Já: v ložnici.. Operátorka: Dobře jdete do nejvzadenejsiho pokoje co mate od dveri já : Dobře ale co klarka ?! Operatorka : je mala schovejte ji někam nebojte dychejte policii je na cestě.. Já: dobře.. Dobře... Nádech výdech operatorka : co se děje ted? Já : já nevím je tu ticho najednou se otevřou dveře *křik* tipnuti telefonu! Pomoc prosím rvala jsem se slzami v oku!! Prosím!! Prosím nechte me!!! Neznamy : drz hubu kravo!! dal mi facku ... Já : co po me chcete!! Neznámý neodpověděl.. V ruce držel nůž a chtěl me podriznout ale najednou byl slyšet vzlykot klarky ... Neznámý se zasmal a všiml si klarky ve skříni tu hodil ke me na postel a klarka začala řvát já s ni.. Neznámý : najednou vzal někam klarku a me privazal k posteli znásilní me? !najednou slyším ze klarka vykřikne na cely barák ... Bože ne on ji zabil!!!! ... Začala jsem sebou na posteli cukat strašně jsem křičela .. A doufala ze už přijede policie najednou se ke me neznámý vrhl chtěl me svlict ale já ho kopla vsi silou kterou sem v sobě ještě našla.. Neznámý : zlobis tak si ani neuzijes a podrizl mi krk.. Ještě jsem ale žila a viděla jen jak mám krvavý ruce a všechno bolelo to strašně strašně.. To at už me radši zabije tahle bolest byla nesnesitelná najednou me vzal a hodil ze schodu.. Doslova hodil.. Spadla jsem na hranu mramorového stolu už jsem se nemohla ani hýbat pak už jsem jen viděla pistol u me hlavy.. A to byl konec.. Nevím co se stalo dal jsem mrtva..