Pohled Marinett:
Další sobota ... Je 10:30 a já vstavam Tikki už je asi vzhůru. Nevím co dneska budu dělat ale doufám ze Lišaj zase po nás nepošle nepřítele pro mirakula.. Dneska se mi fakt nic nechce dělat..
Pohled Adriena:
Já usnul u počítače? Pleggu! Vstavej co jsem dělal? Plegg : jako vždycky.. A ještě si zyvnul.. Adrien : aha vlastně no jo každý večer se snažím odhalit totožnost berušky dneska se mi fakt nic nechce.. Bohužel Lišaj ma další oběť akumy.. Jmenuje se "Bruslařka" Nepovedlo se ji vystoupení a všichni si z ni utahovali její moce vsak ještě nejsou známé.." marinett zapne televizi a slysi jak moderátorka hlasí o katastrofách co zase Bruslarka udělala vsak to znáte.. Konečně už zazněla ty slova "Tikki tečky!!" šla na balkon na střechu a svým yoyem se odhoupla hned na místo příčinu "zimní stadion" neviděla ale kocoura snad brzy přijde poslední dobou na něj moc myslela. Bruslarka umělá zmrazovat lidi a tak brala moc a rychlost do nových bruslí taky si umělá kdekoliv udělat svůj vlastni led , aby aohla bruslit.. beruška zarvala " hej zmrzlino tady sem !! " a zhoupla se na strop na trubku s vodou a chtěla ji polejt vodou.. Akumu musí mít v bruslích.. Je to jasný přitom přemýšlení však spadla kvůli bruslarce která po ni vystřelila led.. Privrela oči stadion byl hodně vysokej nebylo cesty zpět ale najednou poznala tu známou vůni černý kocour ji držel v náručí a svou tyčí se odstrčil dal s beruskou.. Kocour : Zdravím má lady ;) Beruška : Zdravím kocoure máme tu práci.. Chvíli bojovali s bruslarkou ale ta vsak vymyslela jiný plán vytvořila led pod beruscino a kocourovo podlahou a odstrcila je do chladicí místnosti odtud nebylo cesty zpět zamrazila jim kliku.. Beruška mlatila do dveří ale nechtěla použít stesticko.. Bude ještě hodit .. Pak uslyšela jen znamou "Kočaklysma" a dveře byly otevřené .. Kocour ale toho využil a berusku nechtěl pustit ven .. Beruška : Kocoure nedelej blbosti máme práci ! Kocour : za pusu te pustim broučínko.. Beruška ani nevěřila ze to udělala a dala mu pusu na tvar ....
ČTEŠ
Beruska a Cerny Kocour -Odhaleni!
FanfictionTento příběh bude pro fanošky kouzelné berusky a černého kocoura ... Doufám ze se vám bude líbit..