Topuklularla merdivenden çıkarken ayakkabılarımdan çıkan ses çok hoşuma gidiyordu (garip bir insanım işte).Merdivenler bittiğinde korku dolu ana gelmiştim çünkü babasını sorduğum için Emre Bey bana kızmış olabilirdi.
Kapıyı tıklattım içeriden :
-"Gel".
Sesini duyunca içeri girdim ve
-"merrrhaba".
Dedim sesimi titrediğini fark etmişti ki bundan dolayı :
-Benimle sakin konuşmayı becerebilecek misin ?
Dedi bu cümleyi söylerken yüzünde hafif bir gülümseme oldu.
Tekrar cümleye başlayarak :-eee biraz önce aşağıda babanızı sorup sizi üzdüğüm için çok özür dilerim.
Oh be sonunda söyleyebilmiştim diye içimden geçirdim.Ben bu cümleyi içimden geçirirken bana adımı soran bir ses duydum.
-Sana soruyorum! daldın galiba.
-heh ne ben mi eee Özür dilerim dalmışım . Benim adım Lidya .
-Beni dinle "Lidya"senin babamı merak etmen normal olabilir bunu sorabilirsin ama bunun için kendini suçlama benim anlatmam gerekirdi ben kısa ve net bir insanım umarım ne demek istediğimi anlamışsındır.
Kafa sallayarak karşılık verdim ve odadan çıktım .
Sanırım iyi biriydi bana gülümsemesi aynı zamanda hoşuma da gitmişti bunları hayal ederken merdivenleri iniyordum bir anda ayağım burktum ve yere yapıştım baya ses çıkmıştı galiba çünkü yukarıdan Emre Bey koşarak yanıma gelmişti hemen beni kaldırdı ve :
-İyi misin ?
Dedi.
-iyiyim sadece kolum çok ağrıyor .
Dedim.Etrafıma toplananları
-Hadi dağılın diyerek işlerine gönderdi.
Elimin sıyrığını görünce beni kendi odasına çıkartarak :-Eline pansuman yapalım mikrop kapmasın .
Dedi . Ya bana karşı fazla samimi bir davranış gösteriyordu ya da ben öyle düşünüyordum.
Elime pansuman yaparken elim çok sızlıyordu ve bende kendimi kasıyordum bunun üzerine bana:-Kendini rahat bırak bu kadar çok acıyamaz .
Dedi ben de :
-Ben acıya dayanamıyorum
Diye çıkıştım.
-Hem suçlu hem de güçlüsün .
Dedi ben sanırım çok fazla ve gereksiz bir laf kullanmıştım ona karşı bu tavrım çok sert olmuştu kendimi gene kötü hissediyordum.