Karşılaşma-

212 71 63
                                    


İyi okumalar...

Bu arada hikayeyi okuyacak olan kişilere şimdiden teşekkür ederiiiz.

-Ne senden öncesi, ne senden sonrası ben sende tutuklu kaldım..-

"Bugün geliyorlarmış... İnan bana onları çok seveceksin.."

Çok merak ediyordum onları.. Bana bu kadar çok bahsettiği kişi nasıl birisiydi ki? Kimdi? Neyin nesiydi? İyi birisimiydi, kötü birisimiydi? Ne zaman geleceklermiş ki?

"Sonunda bana bu kadar çok anlattığın kişiyle karşılaşacağım"

Gülümsedim. Gerçekten tanıştığımızdan beri onu anlatıyordu. 8.sınıfta arkadaş olmuşlar ve bu yaşa kadar hiç ayrılmamışlar.. Ne güzel bir arkadaşlık.

"Ne zaman geliyorlarmış?"

Gülümsedi. Mutluluğu gözlerinden bile okunuyordu.

"Yarım saatte kadar.. Nişanlısı hemen gelmek istiyormuş.. Burayı ve bizi çok merak etmiş"

Gülümsedim. Birbirimizi çok sevecektik.. Acaba nasil birisiydi? Benden güzelmiydi? Ay, benden güzelse gelmesin!

**************

"Hadi Buket artık hazırlan geç kalacağız uçak inmek üzere.."

Ay, resmen geliyorlardı.

"Tamam hayatım geliyoruum"

İkişer üçer merdivenleri inip salona doğru yürüdüm.

Ay, benim sevgilim ne kadarda yakışıklı olmuştu öyle..

Sevgilim dediğimde hep Emre'ye ihanet ediyormuş gibi oluyordu. Biliyorum ayrılalı 1 sene oluyordu ama unutamıyordum..
O 5 yılı nasıl unutabilirim ki? Melihi' de çok seviyordum ama Emre bir başkaydı. İlk defa gerçekten sevdiğim kişiydi o...

Melih, bana bakıp gülümsedi. Bende gülümseyip yanina doğru yürüdüm. Gri gözleri beni hayata tekrardan bağlıyordu.. Seviyordum be bu adamı!

*****************

Uçağın inmesine 5 dakika kala gelebilmiştik. Melih heyacanla kapıyı kilitleyip elimi tuttu. Heyacanlı olduğu ne kadar uzak olsa bile anlaşılır türdendi. Onun adına çok seviniyordum.

*********

"Çok yoruldum Melih dinlenelim artık nerde bu yer?"

Etrafına göz gezdirip elimi sıkıca tuttu.

"Aşkım bak orada çok yaklaştık"

Gösterdiği yere bakınca gerçektende yaklaştığımızı fark ettim. Arada çok az mesafe vardı. İkimizde daha enerjili yürümeye başlamıştık..

*************

"İşte uçak geldiii"

Melih'in elleri titriyordu. O kadar çok özlemiştiki arkadaşını.. Onun bu haline gülümseyerek bakıyordum. Melih gibi bir arkadaş bulmak zordu be!

Gözlerimi inen kişilere dikmiştim.

Ne! Ne! Ne!

Bu Emre'ydi!

Bu deli gibi sevdiğim kişiydi!

Kumral saçlı mavi gözlü bir kızla el ele birilerini arıyorlardı..

Melih'in işte onlar demesiyle donup kalmıştım. Melih'in en yakın arkadaşı Emre'miydi?

Bu kadarda tesadüf olamaz!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin