Yasemin : Tabi tanıdık gelecek görünüşe göre o KoraySinan kafasıyla onayladı. Ömer hala şaşkınlık içindeydi ki odaya Fikret girdi.
Fikret : Günaydın Beyler Bayanlar ne oluyor burda.
Ömer : Gel Fikret birisi çizimlerimi çalmış kameralardan gözüktüğüne göre Koray gibi ama emin değiliz.
Defne : Bencede olabilir ama neden almıştır ki?
Yasemin : Onu bende bilmiyorum. Hadi Koray'ın odasına gidelim.Önden Ömer arkadan diğerleri Koray'ın odasına girer. Koray onlar içeri girince korkup kızar.
Koray : Ömüş neden kapıyı çalmadan giriyorsun!!
Ömer : Çizimlerimi sen mi aldın Koray?
Koray : Ben aldım canım ne var? Burada ayakkabılarına bakıp konsept düşünüyorum.
Ömer : Konsepti Yasemin ile birlikte yapacaksınız Koray.
Koray : İyy meymenetsiz çirkin çarpık bacaklı Yasemin'le mi? Vah vah bu koskoca şirket çarpık bacaklılar
Mi yönetiyor.Koray ağlamaya başlar. Yasemin Koray'ın odasında kalır konsepti düşünürler. Ömer Fikret ve Defne Ömer'in odasına giderler.
Fikret : Bahar koleksiyonu hem Passionis hem de Gallo şirketleri için bomba gibi olacak.
Ömer : BencedeFikret Ömer'in kulağına birseyler fısıldadı. Ömer Defne'nin odadan çıkmasını rica etti. Defne odadan çıktı.
Fikret : Ömer sana birsey söylemem gerek.
Fikret Ömer'in çok yakınına gider gözlerinin uzaklığı arasında 10 Cm zor vardır.
Fikret : Ömer ben sana karşı duygular besliyorum.
Bunu dedikten sonra Fikret Ömer'in dudaklarına yapışır bu arada Defne birden Ömer'in odasına girer ve tam Ömer Fikret'i ittiginde odadan çıkar. Ağlayarak eşyalarını toplayıp giderken Ömer Fikret'i iter ve Defne'nin arkasından koşar. Defne asansör beklerken gelmediğini görünce merdivenlerden iner. Ömer Defne'nin arkasından koşar.
Ömer : Defne bekle.
Defne arkasına bakmadan merdivenlerden gözyaşı dökerek iniyordur. Ömer onun elini yakalar ve işte tam bu anda Defne merdivenlerden düşer.
10 vote de devamı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Elimden Kiralık Aşk
FanfictionEğer Kiralık Aşk dizisinin Senaristi ben olsaydım nasıl bir senaryo yazardım.