Tanışma

26 0 0
                                    

Menekşe 20 li yaşlarda genç ahlaklı namuslu bir kızdır. Halil ise 22 yaşında genç ahlaklı namuslu bir erkektir.Berlin'de yaşamaktadırlar.

Menekşe bir yaz günü işinden evine dönerken gözü üflemeli alet çalan genç beye takılır. Bu bey Halil'dir. Halil ise gördüğü genç ve alımlı kıza ilk görüşte aşık olmuştur ve onu masum bir şekilde kötü düşünmeyerek takip etmeye başlamıştır. Kader bu ikisinin ağlarını örmüş gibi sürekli çarşıda pazarda mağazada orda burda her yerde karşılaşırlar. Birgün ise Menekşe iş yerine gittiğinde patronu ona yeni garson geldiğini işinin hafifleyeceğini söyler. Menekşe müşterilerinin siparişlerini almaya gittiğinde birde ne görsün yeni gelen garson Halil'dir. Bunlar birbirlerini tanımaya çalışırlar. Baya iyidir araları sevgililiğe kadar gider.

Bir gün Menekşe işe giderken babası ve abisi çok tembihlerler geç kalma diye. Nedenini anlayamaz Menekşe. O gün gerçektende Halil 'le birlikte erken çıkarlar. Menekşe "eve geldik artık hadi git sende" diye huzursuzlanırken nihayet Halil gitmiş ve Menekşe evine gelmiştir. Annesi ne ninesi kapıda karşılarlar. Içeri girdiğinde genç pos bıyıklı uzun boylu ince belli saçları siyah bir bey. Menekşe "Allah Allah kim bu adam niye geldi diye içinden söylenir. Babasının ağzından o lanet sözler dökülür.

Baba: Kızım biz abinle düşündük taşındık ölçtük biçtik seni Mustafa'yla evlendirmeye karar verdik.

Menekşe'nin adeta dünyası yıkılır o an Halil vardı sevdiği vardı. Onu nasıl kalbine gömüpte Mustafa'yla evlenebilirdi ki ? Mustafa Kadir'in anmesinin ninesinin ve babasının ellerinden öper usulen. Menekşe'nin de babasının ellerini öpmesi gerekir fakat Menekşe'nin dünyası başına yıkılmıştır. O an hiçbir şey düşünemiyordur. Babası Menekşe'ye elini uzatır öpmesi için zoraki de olsa öper Menekşe çaresizdir...

Mustafa gider. Daha sonra Menekşe babasının ayaklarına kapanır.

Menekşe: Baba n'olur beni bu adama verme.
Baba: O adam diye kimden bahsediyorsun kız ?
Menekşe: Çalışıyorum eve faydam var. Anneme nineme de destek oluyorum nolur baba evlenmek istemiyorum verme o adama beni.
Baba: Eeeeeehh yeter bee. (Basar tokadı) Sana mı soracağız kız seni kiminle evlendireceğimizi or*spumu olacaksın başımıza?

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Menekşe Ile HalilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin