1. rész Avagy mi történt?

367 5 4
                                    

Ahogyan az atombombák a keleti és a nyugati országokat sem kimélte európa sem maradt ki.Mikor Budapesten bejelentették 20 évvel ezelött a háborút az emberek pánikoltak.Mindenki akinek volt esze az a föld alá menekült,értem ezalatt a metrókat,pincéket stb.
Amikor becsapódtak az atombombák több millióan haltak meg. Pécsen,sopronban,budapesten,
tatabányán ezek voltak a fő célpontok de a körülöttük lévő városok is eltörlődtek.Szerencsére az alföld kis mértékben károsodott vagyis csak a közepén,a határok mentén nem maradt semmi..
Hé Bumer-szólt oda Gergő.Ne mesélgess már hanem gyere mert elfogyott a fa.Bumer felált a székböl átsétált a teli sorok között és odament Gergőhöz.
-Ma elmegyek.Vissza kell mennem.Mondta Bumer.
-Nem mehetsz még nincsen kész a fal!
-De el kell mennem,mondta Bumer és teis jössz
-Ezt hogy érted? Mondta Gergő
-Emlékezz mit mondott az anyád 20 évvel ezelött:bármitis csinálsz de tedd azt amit Bumer mond.
-Emlékszem.Aznap volt....Szomorúan lenézett a földre és sírni kezdett.
-Hé haver ne sírj erősnek kell lenned tudom hogy hiányzik
de tul kell lépned rajta.
Gergő felnézett és ezt mondta:
-Ma gyűlés lesz maradj itt addig ez nagyon fontos a település jövőjéröl lesz szo.
Beis esteledett a kinti gyüjtögetők visszatértek elegendő élelmet és vizet vittek magukkal hogy hetekig kint legyenek de valami,valami történt.Ahogy gergő meghallotta hogy visszajöttek sietett le a hidraonikus acélajtó vas elemei az évek során berozsdásodott.Nyikorgo hangok azt jelezték a kint lévőknek most vagy soha.A lángszorosok kirohantak 2-2 es alakzatban ezt ugy lehet elképzelni hogy egy félkört 4 egyenlő részre bontunk.Nos amikor minden tiszta volt Gergő kirohant segíteni az embereknek.De ez nem lehet,mondta Gergő.
Majd énis megláttam.Csak egy ember élte túl,azis őrűlten kiabált magzatpózban egy véres késsel a kezében és 4 fejbeszúrt holttestel melette.A figyelő megszólalt:ÁRNYAK,ÁRNYAK!
Gergő és én tudtuk hogy mit jelent.
Gyorsan! Mondta Gergő.
Fogjátok meg és mennyünk.
De túl késő volt ittvannak.Hallani lehet a beszédüket:ölj a társad MOST!Gergőt szemelték ki.
Kést rántott.GERGŐ dobd el de nem halotta ilyen állapotban a tudosok,tudosok?Tulélők elmondásaik alapján de sajnos kevés olyan van aki ezután képes beszélni,mutáns állatoknak látja az embereket.Még időben sikerült leütnöm a fegyverem támaszávan mielött megöl valakit.Mindenki időben bejött, az ajto csukódik de én visszanéztem és láttam.

Metro 2033Where stories live. Discover now