2.rész Mi legyen?

164 3 2
                                    

Amikor becsukódott az ajto Gergőt és azt az embert levittük karanténba.Pár óra mulva mivel fejbevágtam magához tért.
-Mi történt?Kérdezte gergő.
-Elkapott mondtam és leültem mellé.
-Ne...És én?...
-Nem gergő nem öltél meg senkit.
-Hogy lehet?Mondta Gergő.
-Le kellet hogy üsselek ezért vagy "normális".
A szobába belép dr.Edvics egy füzettel a kezében.
-Nos Gergő ha a barátja Bumer nem vágja fejbe nagyobb baj lehetett volna.
-Milyen nagyobb baj?Kérdezte Gergő.
-Tehát ismeretlen okokbol fogva az árnyak miután megöleti a társait az elülső agylebenyt szét roncsolják ami a gondolkozásért felelős.Igy mivel fejbevágta elájult tehát csak enyhe agyrászkodása lett.
-De ettöl még beszélhetek a gyűlésen ugye?
Dr.Edvics megfordult és az ajtonál visszanézet.
-Ha meg akar halni akkor igen.
És kiment.
-Látod itt már nem vagy biztonságban.El kell menni innen.
-De hova?Kérdezte Gergő.
-Az én állomásomra látom ez a földrész már nem biztonságos.
Miután kimondta Bumer egy ember rohant be az ajton.
GYORSAN!Lihegve mondta.
-Mutánsok:cicák és kutyák!!
Miután ezt meghallottuk egyre gondoltunk: ell kell menni.
Miközben futottunk láttuk hogy abbol a szobábol ahonnan jöttünk 3 mutáns macska ugrott ki.Majdnem a folyoso végére értünk ahol már a katonák vártak.Ugy 8-9 méterrel a vége elött gergő összeesik dr.Edvicsnek igaza volt megfog halni ha igy folytatja.2 katona és egy fegyverrel berohant értünk a két ember megfogta gergőt addig a másik katona elkezdte lőni a macskákat.Énis segitek gondoltam ugy hogy elővettem a csodálatos szinte hihetetlen állapotban lévő taktikai USP-met.Azzal a két tárral amit még a bátyám nyomott a kezembe azzal hogy ha sarokba szorulnék vagy nagy baj lenne.Nos el is kezdtem az első tárat a macskákba üríteni.De semmi mint a mellettem álló ember AK-107 es fegyveréből ürített töltények szinte lepattantak a macskákrol.Mivel ezek nem az eredeti háború elötti töltények mert azok mára értékes fizetőeszközök lettek.
De a macskák a másik oldalrol is bejutottak.Az ott álló embereket mind megölték.Szerencsére mindig mindeggyik ajtó nyitva van.Ez a folyoso tele van ajtokkal tehát éppen időben sikerült bejutni egy szobába.De a macskák az ember azt hinné hogy elmennek,DE NEM ott voltak és be akartak jutni.Az a három katona fogta az ajtot de mindjárt betörik.Gergő még mindig eszméletlen.Úgy tűnik hogy itt a vég.

Metro 2033Where stories live. Discover now