Decizia

9 0 0
                                    

 Rudele si apropiatii familiei au aflat  si ei.Cu greu abtinandu-se  sa nu planga,Mihai decide sa plece  de-acasa,la locul lui preferat.

Cu greu abtinandu-se  sa nu planga,Mihai decide sa plece  de-acasa,la locul lui preferat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In acest loc Mihai,isi aduna toate gandurile.Mihai incepuse sa planga spunand:

-De ce eu?De ce merit eu asta?Mama mi-a murit.Tata nu este tatal meu.Sunt singur pe lume...

Violeta vine in spatele lui spunand:

-Pentru ca tu esti cel ales.Stii ca dupa furtuna vine soare ;) <3

-Iar tu!!!Ce dracu'cauti aici?

-Este locul meu preferat.Aici imi ascult inima,cand trebuie sa iau decizii.

-Esti ca celelalte.Dar ai frumusetea aia ripitoare...

-Mhm....

-Dar de ce te-ai comportat asa de urat???

-Pentru ca eu credeam  ca tie iti plac doar fetele bogate si dotate.Nu   o *taranca* ca mine...

-Da?Serios?Deci tu ma placi?Spuse Mihai  zambind...

-Da..........dar mi-e rusine sa recunosc.

-Hai vino'n-coace!Spuse Mihai sarutand-o..

-Nu esti deprimat,dupa moartea mamei tale?

-Ba da....dar sunt ca o nuca de cocos dur  pe  dinafara si  moale in interior.

Mihai incepu sa planga...

-Imi pare rau :(

-Acum ce osa fac??

-Ce sa faci?Nu ai bani?

-In acest moment banii nu sunt o solutie.Tin minte ca ma certam mereu cu mama acum trebuie sa o vad in cosciug.

-Ar trebui sa ii multumesti ca ti-a avut de grija cum a putut.

-Stii ...mi-a mai dat o veste?

-Uimeste-ma!

-Tata (luca) nu este tatal meu natural.

-Cumm???

-Da...nu este el taatl meu natural.La varsta de 20 de ani mama a ramas  insarcinata cu mine,iar tatal meu natural nu a vrut sa ma pastreze si a plecat.Tatal meu adoptiv vazand-o pe mama pe strazi,a luat-o acasa.Deoarece si el isi dorea un copil.

-Ar trebui  sa le multumesti la toti 3.Mamei tale care te-a  pastrat.Tatalui tau natural pentru ca daca el nu te parasea nu mai erai asa  de *bogat*  cine stie pe unde  erai!?Si tatalui tau adoptiv care ti-a avut de grija si te-a iubit ca pe propriul lui copil.

-Wow,de stiam ca esti atat de buna si la sfaturi...te chemam mereu cand aveam probleme.

-Nu ai vrea poimaine sa il cautam pe tatal  tau natural?Sa aflam si parerea lui.

-Nu acum....hai sa mai stam ceva timp sa se linisteasca apele.

-Cand vrei tu iubirea mea...

A fost odată,ca niciodatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum