Μόνη, στις τουαλέτες με τον φωσφοριζέ φωτισμό, κοίταξα το είδωλο μου στον καθρέφτη. Τα μάτια μου ασήμιζαν στο φως πραγματικά, ήταν ασημί, όχι αυτό το ασημί-γκρίζο που είχαν συνήθως. Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου, αλλά δεν άλλαξε τίποτα. Έλαμψαν πιο έντονα, πιο ζωηρά. Μου θύμιζαν μια ταινία που είχαμε δει στο μάθημα χημείας.Όταν ο επιστήμονας έσπασε ένα θερμόμετρο, ο υδράργυρος ξεγλίστρησε από τον πάγκο στο πάτωμα του εργαστηρίου, γρύγορος και ελαφρύς, όχι τόσο παχύρρευστος και κολλώδης όσο περίμενα ότι θα ήταν.
Δεν μπορούσα να ηρεμίσω το καρδιοχτύπι μου. Τι είχε προκαλέσει αυτή την αντίδραση στα μάτια μου; Αυτό το πράγμα είχε αρχίσει προτού βγω έξω; Ή είχε να κάνει με την απρόσμενη έλξη που ένιωσα για τον τύπο που στεκόταν στον τοίχο; Μόλις συνειδητοποιούσα ότι δεν ήξερα καν το όνομα του.
Όταν άκουσα την πόρτα της τουαλέτας να ανοίγει και μετά να ακούγονται γέλια, χώθηκα στο πιο κοντινό κουβούκλιο και ακούμπησα την πλάτη μου στη δροσερή μεταλλική πόρτα. Προσπάθησα να ηρεμήσω τους ακανόνιστους χτύπους της καρδιάς μου και τις ανεξέλεγκτες σκέψεις μου. Δεν μπορούσα να αντικρίσω τους φίλους μου, προτού τα μάτια μου ξαναγίνουν φυσιολογικά γκρίζα. Τι είχα κάνει για να σταματήσει την τελευταία φορά που είχε συμβεί αυτό το πράγμα;
Συμμετείχα σ'έναν αγώνα σκι πριν από δύο βδομάδες περίπου. Για κάμποση ώρα ήμασταν σε απόσταση αναπνοής, αυτό το κορίτσι από την Ακαδημία Ντάνβερ και εγώ. Έσχιζα τον άνεμο, εξερευνούσα τις στροφές, αποκοβόμουν από τους θορύβους, από τον ήχο, από τα πάντα, εκτός από την αίσθηση του χιονιού κάτω από τα πόδια μου. Όταν, στο τέλος, με συνεχάρη για τη νίκη μου, έβγαλα τη μάσκα του σκι.
<<Ουάου>>, έκανε. <<Φοράς φακούς επαφής;>> Και λίγα λεπτά από αυτό βρέθηκα σε μια τουαλέτα σαν αυτή βλέποντας το είδωλο μου στον καθρέφτη. Τα μάτια μου με κοιτούσαν έντρομα σαν υγρά ασημένια νομίσματα.
Ξεκόλλησα από την πόρτα και περίμενα μέχρι να φύγουν τα δύο κορίτσια, ακούγοντας την πόρτα να τρίζει καθώς άνοιγε και μετά να κλείνει. Σιωπή και πάλι. Ξεπρόβαλα και σήκωσα το κεφάλι μου για να ξανακοιτάξω το είδωλο μου στον καθρέφτη, προετοιμάζοντας τον εαυτό μου για αυτό που επρόκειτο να αντικρίσω.
Όμως τα μάτια μου είχαν επιστρέψει στο γνωστό γκρίζο χρώμα τους. Πήρα μια βαθιά ανάσα και ίσιωσα το κορμί μου, παρατηρώντας με στον καθρέφτη. Η επιδερμίδα μου ήταν πιο χλωμή απ'ότι συνήθως. Το τζιν και το μωβ πουλόβερ μου, πριν μου φαινόταν μια χαρά για την περίσταση, τώρα τα ένιωθα άκομψα και άχαρα. Έβγαλα το πουλόβερ. Το στενό μπλουζάκι που φορούσα από κάτω ήταν πολύ καλύτερο. Τα μαύρα μου μαλλιά είχαν κολλήσει στο σβέρκο μου από το χορό οπότε τα έπιασα ψηλά σε μια αλογοουρά.
YOU ARE READING
ΑΓΓΕΛΟΙ
FantasyΤη νύχτα που η Λους κλείνει τα δεκαεπτά της χρόνια, συναντά δύο αινιγματικούς ξένους. Εντελώς αντίθετοι μεταξύ τους, Ο Άσερ είναι μελαχρινός και σκληρός ενώ ο Ντέβιν είναι ξανθός και ήρεμος. Η εμφάνιση τους θα φέρει τα πάνω κάτω στην ζωή της Λους. Τ...