Capitolul 1

26 2 0
                                    

E doar inceputul , o sa treaca....

O voce grea si infundata de spaima se aude in spatele meu din linistea asurzitoare , inca simt mirosul proaspat de sange si parca o sinfonie a schimburilor de gloante inca imi agreseaza timpanul ,ma afund in scaunul masinii si respir adanc incercand sa ma adun cumva.

- Trece pe dracu' Max , ies din transa in final, marfa e pierduta , la fel si o parte din cei mai buni oameni ai nostri ,maine reputatia mafiei va fii la pamant ,abia am scapat cu viata si asta nu pentru mult timp , italienii cred ca i-am tradat si o sa ne fileze de acum incolo . Suntem pe cont propriu ,suntem oameni morti , incep sa crizez si sa intru in panica cand o frana brusca aproape ma face sa "pup" parbrizul masinii.

-Coboara , Max ! ... un ton calm dar totusi dominator ma forteaza sa reduc brusc decibelii. Max se supune ordinului ,iar in secunda doi simt cum doua brate puternice imi inconjoara talia suptire si acum uda , intr-o sufocanta dar delicata imbratisare...se afunda in parul meu si inspira adanc, vad acum o alta latura a sufletului meu pereche pe care nu a aratat-o niciodata in cei doi ani de cand ne-am jurat un viitor impreuna. Au trecut doi ani ,doi ani in care mintile noastre bolnave au pus pe picioare cea mai de temut si respectata mafie a Columbiei care se pare ca acum a dat de dracu' .

-Imi pare rau, iubitule ...Casian?! incerc sa-l fac sa zica ceva ,orice ,deja a inceput sa ma ingrijoreze starea lui, omul asta este cel mai puternic ,hotarat ,agil si rational din toata regiunea si acum... acum e ca un copil in prima zi de gradinita care refuza sa-i dea drumul mamei, starea lui imi creaza o usoara panica ,il strang in brate si ii soptesc : " totul o sa fie bine ,iar cand binele dispare sunt aici pentru tine " , se deprinde usor de mine , ma mangaie tandru in timp ce doi ochi cu o vibratie de ametist ma fixeaza , zambeste in coltul gurii si imi prinde puternic palmele in ale sale , incearca sa creeze un fel de conexiune.

-Inca iti amintesti ...*** exclama pe un ton ironic ce ma duce cu gandul la o noapte de infern acum mai bine de doi ani , in Acapulco , singura noapte in care Diavolul prezent aici ,a luat fata de inger . Pentru mine totul inainte de aceea noapte reprezita o enigma , trecutul meu e invaluit in eclipsa , imi amintesc doar doi ochi cu o tenta de violet , doua brate care ma acopereau si ma ridicau de pe nisipul rece si sunetul marii apoi m-am trezit brusc intre patru pereti necunoscuti si cu o silueta masiva ce atipise pe un fotoliu din apropierea patului. Casian nu s-a dezlipit o clipa de mine din acel moment si nici acum nu inteleg de ce ,eram o straina putea sa anunte autoritatile ba chiar sa ma ucida pe loc sau sa ma lase in voia sortii ,dar nu , a ales sa ma aduca cu el la conacul din Columbia si sa ma "adopte" .Surprinderea lui a fost si mai mare cand m-am trezit si a sesizat ca mintea mea e complet goala ,fara un trecut,fara un nume de fapt pe medalionul de la gatul meu era inscriptionat numele de Sonia.Din pacate pe medalion nu mai scria adresa si numarul de telefon in caz ca ma pierd , ma simteam o simpla umbra ,totul era nesigur pentru mine ,aveam o multime de intrebari si pe nimeni care sa-mi raspunda eram o intrusa in casa si viata lui Casian. La inceput totul era ciudat "Domnul Mister" pleca si venea fara vreo explicatie dupa bunul plac , sub pretextul "afacerilor" sale ,lasandu-mi "o tona" de servitori pe cap care erau bine instruiti sa se ocupe de mine ,baia ramanand singurul meu refugiu in acele clipe ,casa imensa cu o farama de arhitectura romana ,modernizata se potrivea perfect gustului rafinat al Diavolului .

Asa au trecut doua luni si jumatate din viata mea ,ziua ma plictiseam groaznic si totodata tanjam dupa prezenta lui Casian dar in fiecare seara ,dupa miezul noptii" printul meu ratacit" isi facea aparitia,devenise o obijnuinta sa intre in camera mea grijuliu sa nu ma trezeasca, ca un ritual , ma saruta pe frunte si ultima lui fraza era :"totul o sa fie bine,iar cand binele dispare sunt aici pentru tine" ,de cele mai multe ori ma privea minute in sir, atunci eu imi bagam adanc boticul in perna si chicotul meu era cel care ii "creona" un ranjet malefic pe fata.

Era momentul in care imi primeam doza de tortura, se napustea asupra mea precum o felina ,ma gadila si ma musca jurandu-se ca de fiecare data ca o sa ma arunce pe fereasta ,se plagea mereu ca sunt o pacoste...pacostea lui,dar mereu sfarsam epuizati de mica confruntare, era linistitor sa adorm pe pieptul lui chiar si in noptile furtunoase care ma ingrozeau teribil,uneori ma trezeam usor doar de dragul de ai veghea somul ,imi placea sa-i analizez corpul masiv si sculpat sa-i cunosc fiecare semn sau cicatrice si tatuaj ,sa-i simt mirosul si caldura ....

Incepeam sa ma atasez de el ,doar in el aveam incredere , il doream tot mai mult in jurul meu, ma facea sa ma simt in siguranta dar de fiecare data cand incercam sa ma apropii ma izbeam de aceelasi scut sumbru si rece evita mereu subiecte personale iar insistentele mele il determinau sa parasesca camera mai repede ca cei de pe Titanic. Trebuia sa aflu ce se petrece cu el si care e misterul care il inconjoara voiam sa-l ajut asa cum m-a ajutat si el ,il simteam tot mai stresat in ultima perioada.

Asa ca in urmatoarea seara m-am strecurat in masina lui personala si am asteptat cuminte pana cand aceasta s-a oprit brusc. Casian a coborat grabit , in scurt timp alte doua masini obresc ,doua focuri de arma si masinile s-au indepartat, ies panicat din masina in mijlocul putietatii ,incep sa strig disperata in singuratatea noptii cand deodata la cinci metri de masina observ trupul lui Casian ce zacea intr-o balta de sange strapuns in umar si in abdomen inca era constient ca sa poata sa mai fie si furios, ce mama dracu' caut eu acolo.

Si abia aici a inceput totul...complicitatea si alianta noastra a reprezentat anihilarea dusmanilor ,respectiv a pericolului...bineinteles viata in mijlocul mafiei ,al haitei nu e usoara ,greu a fost pana am inteles "codul nescris " , aveam o pasiue nebuna pentru arme care l-a uimit pana si pe Casian ,au urmat apoi o multime de manevre de lupta si ore in sir petrecute in sala Diavolul fiind suficient de dur cu mine ...bine mai mult pe jos la inceput, eram dispusa la tot ca sa pot sa-i fiu alaturi si inca sunt !

**********************************************************************************

Perspectiva lui Casian

"Doamne , de data asta am fost aproape , aproape am ucis-o, nu mai pot continua asa , nu o mai pot expune atat, nu mai sunt ca inainte acum...acum imi e teama iar teama ma slabeste .In noaptea asta am gresit ,m-a costat mult :oameni ,marfa ,reputatie...putea sa fie mai rau.

Sonia e tot ce mai am ,recunosc acum ,o iubesc ,e sufletul meu si pentru asta trebuie sa o indepartez chiar daca turbez doar cand ma gandesc. Stau de minute bune cu ea in brate ,pare atat de firava si inocena ca in aceea noapte in Acapulco,era asa neajutorata .Chiar daca am invatat-o tot ce stiu si orice arma in mana ei devine o adevarata jucarie macabra ,si-a catigat singura respectul in mafie stiu...ca e mai puternica decat orice barbat pizdificat,are o minte bolnav de afila reusid in ultimii doi ani sa ma lase fara turma de pizde cu care imi faceam jocurile . Doar pe mine ma are ,ne-am jurat un viitor dar trebuie sa renunt mai intai la idioteniile astea si sa ma transform in ce i-am promis dar pana atunci pot doar sa-i implor mila pentru ce urmeaza sa-i fac ...nu am fost despartiti niciodata pana acum ,iar femeia e dusa rau asa ca probabil daca nu ma omoara italienii sigur o face ea !

Poate ca eu am salvat-o in aceea noapte dar ea mi-a salvat sufletul si nu vreau sa stiu cum e din nou fara ea... in viitor"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Salvarea DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum